رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خاتم گفت: 50 نفر از زائران کربلای معلی که در محور شیراز به یزد در برف و کولاک گرفتار شده بودند بوسیله راهداران این شهرستان نجات یافتند.
کد خبر: ۳۳۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 25 November 2016
به گزارش تابناک یزد،احمد جوزمی گفت: در نیمه شب گذشته 50 مسافر که در 15 کیلومتری مانده به حوزه شهرستان خاتم به دلیل نداشتن سوخت کافی در برف مانده بودند با توجه به آمادگی کامل راهداران امداد رسانی نجات یافتند و در آموزشگاه بیهقی چاهک خاتم اسکان داده شدند.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه راهداران شهرستان از تجهیزات خوبی برخوردار بوده و همچنین در آمادگی کامل به سر می برند هر چند زائران در حوزه فارس بودند اما راهداران خاتم بلافاصله در محل حضور یافته و به مسافران امداد سانی کردند.
جوزمی اظهار کرد: نظر به اینکه از نیمه شب چهارشنبه هفته جاری شاهد اولین بارش برف پاییزی در شهرستان بودیم و همچنان نیز بارش ها ادامه دارد، اداره راهداری و حمل و نقل خاتم با اکیپ های آماده و منسجم در تمامی محورهای شهرستان جهت امدادرسانی و برف روبی و نمک پاشی محورهای مواصلاتی در آمادگی کامل به سر می برند.
وی تاکید کرد: برف روبی و نمک پاشی به صورت مداوم در محورهای مواصلاتی از جمله هرات، چاهک، مروست، خوانسار، چنارناز و گردنه برروز جهت تردد آسانتر وسایل نقلیه صورت می گیرد.
این مسئول افزود:با توجه به بارش برف و خطرات ناشی از آن در جاده ها از همشهریان تقاضا می شود که حتی المقدور در صورت ضروری نبودن از شهر خارج نشوند و در صورت خروج از تمامی نکات ایمنی از جمله همراه داشتن زنجیر چرخ را رعایت کنند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل خاتم افزود: هم اکنون تمامی راه های مواصلاتی به شهرستان باز است و تردد به راحتی انجام می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار