عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توسعه فرهنگ پیاده‌روی در اصفهان با توجه به ایجاد پیاده‌راه‌ها صورت می‌گیرد و این مهم یکی از سیاست‌های اصلی شورای شهر اصفهان است.
کد خبر: ۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸ 07 February 2015

به گزارش تابناک، احمدعلی عاملی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تدوین منشور شورا از ابتدای فعالیت شورای شهر در دوره چهارم اظهار کرد: شورای شهر بر اساس شرایط و اولویت‌های جاری کلان‌شهر و منشور تدوین شده، خط‌مشی‌ها و راهبرد‌هایی را در اصفهان دنبال می‌کند.

وی توجه ویژه به محور زاینده‌رود با توجه به نقش زیست محیطی آن را یکی از این راهبرد‌ها دانست و اضافه کرد: جاری بودن آب در رودخانه زاینده‌رود و رفع مشکلات زیست محیطی در اصفهان از مهم‌ترین دغدغه‌‌های ما تلقی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شورای شهر همچنان بر استفاده از انرژی‌های نو و بهینه‌سازی مصرف انرژی در کل سیستم شهرداری به صورت ویژه تأکید می‌کند.

وی به ضرورت توسعه فرهنگ پیاده‌روی در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: توسعه فرهنگ پیاده‌روی در اصفهان با توجه به ایجاد پیاده‌راه‌ها صورت می‌گیرد و این مهم یکی از سیاست‌های اصلی شورای شهر اصفهان است.

عاملی با بیان اینکه یکپارچه‌سازی اطلاعات و تقویت تبادل اطلاعات الکترونیکی بین شهرداری و سایر دستگاه‌های مدیریت شهری باید صورت بگیرد، تاکید کرد: تحقق این امر مهم از مهم‌ترین سیاست‌ها و راهبرد‌های ما در شورای شهر است.

وی با تاکید بر اینکه همچنین ارتباطات فرهنگی، علمی، ورزشی و هنری اصفهان با شهر‌های خواهر‌خوانده باید تقویت و هدفمند شود، افزود: تقویت صنعت گردشگری از مهم‌ترین سیاست‌های شورای شهر اصفهان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری برخوردار است، گفت: استفاده از این ظرفیت‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد، چرا که تقویت و توسعه صنعت گردشگری در اصفهان سبب توسعه اقتصادی شهر می‌شود.

وی اظهار کرد: سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم باید در این حوزه صورت بگیرد تا صنعت گردشگری در اصفهان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار