فرمانده پلیس راه کرمانشاه خبر داد:
فرمانده پلیس راه کرمانشاه، از وقوع 10 فقره تصادف در جاده های استان، طی بازه زمانی 20 آبان تا اول آذر خبر داد و گفت: در این سوانح متاسفانه 6 نفر جان خود را از دست دادند و 12 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
کد خبر: ۳۳۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 22 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سرهنگ فضل الله شیری روز سه شنبه اظهار کرد: در بین 6 نفر فوتی حوادث رانندگی، با بررسی های به عمل آمده مشخص شد که سه نفر آن ها از زائران کربلای معلا بوده اند.
وی خاطرنشان کرد: از 20 آبان، محورهای استان کرمانشاه پذیرای خیل عظیم زائرانی بود که قصد سفر به عتبات عالیات و شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) را داشتند.
سرهنگ شیری ادامه داد: از آن تاریخ تاکنون جاده های استان که در مسیر تردد زائران قرار داشت بسیار شلوغ و پرحجم بوده که البته از ظهر امروز شاهد کاهش بار ترافیکی در این مسیرها هسیتم.
فرمانده پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: محور حمیل به ایلام، حمیل به اسلام آبادغرب، اسلام آبادغرب به کرمانشاه و کرمانشاه به بیستون طی روزهای اخیر بیشترین حجم تردد خودروها را به خود اختصاص داده بودند.
وی خاطرنشان کرد: جمعیت عظیمی از زائران تا ساعت 2 بامداد امروز و بخشی دیگر از آن ها نیز تا ساعت 11 ظهر تقریبا از محورهای استان خارج شدند و همین باعث خلوت تر شدن جاده های کرمانشاه شده و اگر ترافیک موردی نیز باشد روان خواهد بود.
سرهنگ شیری در ادامه به آمار تردد خودروهای زائران از 20 تا 30 آبان در جاده های استان اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از 700 هزار تردد به ثبت رسیده است.
وی در پایان گفت: از مجموع کل ترددها، 690 هزار و 28 تردد مربوط به انواع خودروهای سواری و 20 هزار و 63 مورد نیز مربوط به تردد اتوبوس ها بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار