فرمانده لشگر 29 عملیاتی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: شهیدان چراغ های هدایت جامعه و بهترین الگو برای نسل جوان کشورمان هستند.
کد خبر: ۳۳۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 19 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، قدرت الله احمدی پور روز شنبه در دیدار با خانواده شهید سامان پادام از شهدای سرپل ذهاب افزود: شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی پرورش یافتگان مکتب سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) هستند که با تاسی از امام شهید خود، راه شهادت در راه اسلام را انتخاب کردند.
وی اظهار داشت: راهی که شهدا انتخاب کردند امروز امنیت و آرامش را برای کشورمان به ارمغان آورده و به همین علت نیز بهترین پاداش اخروی برای آنها خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید پادام، بیان کرد: اگر این شهید والامقام به شهادت نمی رسید باید تعجب می کردیم زیرا که وی فردی خداترس، شجاع و فداکار بود.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشگر 29 عملیاتی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز در سخنان بیان کرد: شهادت فقط در میدان نبرد و جنگ نیست و طبق آیه شریفه قرآن کریم اگر یک رزمنده ای یا مجاهد فی سبیل الله برای دفاع از دین، مملکت و اسلام به ماموریت اعزام شود و اگر در بین راه مرگ طبیعی وی فرا رسد، خداوند ثواب یک شهید را به وی اعطا می کند.
حجت الاسلام قاسم جوادی فر افزود: شهید پادام با خلوص نیت و ثبت نام در سپاه، اعلام آمادگی خود را برای دفاع از دین، مملکت و ناموس مسلمانان نشان داد و با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، وظیفه دینی و اسلامی خود را به سرانجام رساند.
وی اضافه کرد: هر کسی که لباس مقدس سپاه و ارتش را بر تن کرد و به عنوان سرباز اسلام، خود را برای دفاع از ارزش های اسلام و بقای دین خدا مهیا کرد، مرگ وی مایه افتخار همه مردم است.
تکاور شهید سامان پادام در 15 آبان سال 94 در حین انجام تمرینات تاکتیکی در ارتفاعات پشت پادگان ابوذر از توابع بخش قلعه شاهین شهرستان سرپل ذهاب در اثر وقوع صاعقه جان باخت و چهار نفر دیگر از همرزمانش به شدت زخمی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار