مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با بیان اینکه برگزاری هرگونه شوی لباس باید با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود، گفت: هرگونه برگزاری شوی لباس بدون اطلاع ارشاد غیرقانونی است و ما با برگزاری آن مخالف هستیم.
کد خبر: ۳۳۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 17 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  ایسنا منطقه قزوین، کارگروه ساماندهی مد و لباس استان قزوین، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونت فرهنگی هنری شهرداری قزوین و نمایندگان آموزش و پرورش، جهاد دانشگاهی، بسیج هنرمندان، صداوسیما، امور بانوان استانداری قزوین و دیگر نهادها و سازمان‌ها در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

اکبر اسکندری‌نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، در این کارگروه با بیان اینکه در تلاش هستیم تا نمایشگاه و شوی مد و لباس متناسب با شئونات متعارف و اسلامی در قزوین برگزار شود، افزود: برای اثربخشی هر چه بیشتر تلاش می‌شود تا از پتانسیل انجمن‌های هنری استان بهره گرفته و از زبان هنر برای اثربخشی بیشتر استفاده شود.

اسکندری‌نژاد با اشاره به استقبال کم از ابزار هنر در میان مردم تصریح کرد: در حال حاضر از ابزار هنر در مایحتاج زندگی روزانه مردم استفاده نمی‌شود و در کشاکش مشکلات روزمره خود از وجود هنر را لمس نمی‌کنند.

این مسئول ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دلایل این اتفاق این است که هنرمندان نیازسنجی لازم را از جامعه ندارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به برخی تقاضاها در سطح استان برای برگزاری شوی مد و لباس در استان خاطرنشان کرد: برگزاری هر گونه شوی لباس باید با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود.

وی تأکید کرد: هرگونه برگزاری شوی لباس به ویژه به صورت باز، بدون اطلاع اداره کل فرهنگ و ارشاد غیرقانونی است و ما با برگزاری آن مخالف هستیم.

اسکندری نژاد در پایان  تصریح کرد: باید تلاش شود تا در برگزاری نمایشگاه مد و‌ لباس استان، با همراهی و ‌همکاری نهادهای مختلف و به صورت تخصصی برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار