رئیس شورای اسلامی شهرستان مشگین شهر گفت: این نهاد اجرایی پیشرفت فیزیکی پروژه های صنعت گردشگری را به جد رصد می کند.
کد خبر: ۳۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 09 May 2015
به گزارش مهر، حیدر محمد حسینی در تشریح مهمترین نیازهای عمرانی مشگین شهر به توسعه صنعت گردشگری با توجه به قابلیت های این شهرستان تاکید کرد.

وی با اشاره به تخصیص سه هزار میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به شهرستان مشگین شهر، اضافه کرد: افزایش این رقم به نسبت سال های قبل ضرورت پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه های عمرانی را ایجاب می کند.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهرستان مشگین شهر بخش قابل توجهی از این اعتبار جذب شده و مابقی نیز تا آخر تیر ماه جذب خواهد شد.

محمد حسینی با اذعان به برگزاری ۹ جلسه با اعضای شورای شهر اسلامی شهرستان به مصوبات قابل توجه در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: شورای شهر به صورت مستمر مهمترین نیازمندی های شهرستان را پیگیری می کند.

وی در تشریح ضرورت های توسعه شهرستان به تکمیل مدارس نیمه تمام در روستاها، بخش ها و شهرها اشاره کرد و گفت: در عین حال توجه به راه های روستایی و جاده های بین مزارع، راه های مواصلاتی و سامانده آسفالت جاده های روستایی دنبال می شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مشگین شهر به ضرورت ارتقا زیر ساخت های آب رسانی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تکمیل سدهای معیشتی، اصلاح شبکه ها و پایاب سد سبلان و تامین آب مورد نیاز بخش های ارشق و لاهرود در فصل عمران شهری مورد توجه است.

محمد حسینی به جذب اعتبارات بهسازی کانال های اراضی کشاورزی اشاره کرد و گفت: تمدید و استمهال وام کشاورزان از مطالباتی است که پیگیری آن مورد توجه شورا است.

وی با تاکید به شناسایی مشکلات قابل توجه در حوزه بهداشتی و درمان، افزود: پیگیری اعتبارات شهرداری های شهرستان، تکمیل سالن های ورزشی و ساماندهی تیرهای برق و روشنایی معابر روستایی و مناطق شهری از دیگر برنامه های شورای شهر مشگین شهر است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار