رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: طرح های ورزشی و مهم این شهرستان برای تکمیل و بهره برداری نیاز به توجه بیشتر و نگاه توسعه محور مسئولان استانی و کشوری دارد.
کد خبر: ۳۲۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴ 07 November 2016
عمر بلوچ اظهار داشت: شهرستان راهبردی چابهار به عنوان منطقه ای در حال توسعه و جمعیت رو به رشد به اماکن ورزشی مجهز نیاز دارد تا بتواند میزبان رقابت های ورزشی استانی و کشوری شود.
وی اختصاص اعتبار ویژه برای تکمیل ورزشگاه شهید ریگی، سرسرای ورزشی چند منظوره والیبال و فوتسال و زمین بازی کریکت را خواستار شد.
وی ادامه داد: ورزشگاه چمن مصنوعی فوتبال شهید ریگی با پیشرفت 30 درصد به عنوان یکی از مهمترین طرح های ورزشی سطح شهرستان چابهار که از سال 1390 عملیات ساخت آن آغاز شده است برای تکمیل نیاز به اعتبار و توجه ویژه دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار تصریح کرد: عملیات اجرایی سرسرای ورزشی فوتسال و والیبال با پیشرفت 85 درصد و ظرفیت 2 هزار نفر که از سال 1385 آغاز شده بعد از گذشت 10 سال هنوز به بهره برداری نرسیده است.
بلوچ با بیان اینکه چابهار یکی از قطب های ورزش کریکت است و علاقه مندان زیادی دارد، خاطرنشان کرد: ساخت زمین بازی کریکت با پیشرفت فیزیکی 25 درصد از سال 1392 آغاز شده و تا امروز هنوز بلاتکلیف است.
وی از سرانه پایین ورزش در چابهار انتقاد کرد و تخصیص اعتبار برای ساخت سرسرای ورزشی چند منظوره و زمین چمن مصنوعی در 20 نقطه از مراکز بخش ها، روستاهای پرجمعیت و محلات سطح شهر چابهار را خواستار شد.
شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان (مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.
بندر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار