مدیرکل استاندارد قزوین:
مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: تلی‌سی‌یژ منطقه زرشک این استان بیش از 50 ایراد و مشکل داشته که تعدادی از این موانع برطرف شده اما هنوز بسیاری از مشکلات آن به صورت کامل برطرف نشده است.
کد خبر: ۳۲۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ 06 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین محمودرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: ساخت و احداث ساختمان جدید اداره‌کل استاندارد استان قزوین در سال گذشته پیشرفت خوب و قابل ملاحظه‌ای داشته که با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته احداث این ساختمان تا پایان سال جاری تکمیل و به ‌بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: مساحت ساختمان جدید اداره‌کل استاندارد استان قزوین 4 هزار و 700 متر بوده که تاکنون برای ساخت و احداث این ساختمان اعتبار 6 میلیارد تومان اختصاص یافته و برای تکمیل ساختمان اعتبار 3 میلیارد تومان هم مورد نیاز است.

مدیرکل استاندارد استان قزوین افزود: این ساختمان جدید دارای 7 آزمایشگاه مرجع بوده و همچنین شرایط کنترل و نظارت بر آزمایشگاه‌های همراه هم افزایش می‌یابد.

طاهری با اشاره به تلی‌سی‌یژ که در دو سال گذشته در قزوین به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: تلی‌سی‌یژ منطقه زرشک استان قزوین بیش از 50 ایراد و مشکل داشته که تعدادی از این موانع برطرف شده اما هنوز این ایرادها و مشکلات به صورت کامل برطرف نشده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تلی‌سی‌یژ با سلامت افراد جامعه در ارتباط بوده تا زمان أخذ تأییدیه ایمنی از سوی سازمان استاندارد اجازه بهره‌برداری از آن داده نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار