عضو شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد
تابناک: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توسعه فرهنگ پیاده‌روی در اصفهان با توجه به ایجاد پیاده‌راه‌ها صورت می‌گیرد و این مهم یکی از سیاست‌های اصلی شورای شهر اصفهان است.
کد خبر: ۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱ 07 February 2015

احمدعلی عاملی امروز در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به تدوین منشور شورا از ابتدای فعالیت شورای شهر در دوره چهارم اظهار کرد: شورای شهر بر اساس شرایط و اولویت‌های جاری کلان‌شهر و منشور تدوین شده، خط‌مشی‌ها و راهبرد‌هایی را در اصفهان دنبال می‌کند.

وی توجه ویژه به محور زاینده‌رود با توجه به نقش زیست محیطی آن را یکی از این راهبرد‌ها دانست و اضافه کرد: جاری بودن آب در رودخانه زاینده‌رود و رفع مشکلات زیست محیطی در اصفهان از مهم‌ترین دغدغه‌‌های ما تلقی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شورای شهر همچنان بر استفاده از انرژی‌های نو و بهینه‌سازی مصرف انرژی در کل سیستم شهرداری به صورت ویژه تأکید می‌کند.

وی به ضرورت توسعه فرهنگ پیاده‌روی در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: توسعه فرهنگ پیاده‌روی در اصفهان با توجه به ایجاد پیاده‌راه‌ها صورت می‌گیرد و این مهم یکی از سیاست‌های اصلی شورای شهر اصفهان است.

عاملی با بیان اینکه یکپارچه‌سازی اطلاعات و تقویت تبادل اطلاعات الکترونیکی بین شهرداری و سایر دستگاه‌های مدیریت شهری باید صورت بگیرد، تاکید کرد: تحقق این امر مهم از مهم‌ترین سیاست‌ها و راهبرد‌های ما در شورای شهر است.

وی با تاکید بر اینکه همچنین ارتباطات فرهنگی، علمی، ورزشی و هنری اصفهان با شهر‌های خواهر‌خوانده باید تقویت و هدفمند شود، افزود: تقویت صنعت گردشگری از مهم‌ترین سیاست‌های شورای شهر اصفهان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری برخوردار است، گفت: استفاده از این ظرفیت‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد، چرا که تقویت و توسعه صنعت گردشگری در اصفهان سبب توسعه اقتصادی شهر می‌شود.

وی اظهار کرد: سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم باید در این حوزه صورت بگیرد تا صنعت گردشگری در اصفهان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار