کد خبر: ۳۲۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 01 November 2016
تابناک / اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور برای انتخاب بهترین مردان آفرود ایران در شهرستان رودسر برگزار می شود.

پژمان خسرو دوست در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان،از میزبانی رودسر در اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور برای انتخاب بهترین مردان آفرود ایران خبر داد و گفت: 80 اتومبیلران از سراسر کشور در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری رودسر با بیان اینکه این رقابت ها روزهای 13 و 14آبان ماه جاری در پیست آفرود و موتور کراس شهرداری رودسر برگزار می شود،افزود:روز سیزدهم،ثبت نام تیم ها و کلاس های توجیهی و روز چهاردهم مسابقات برگزار خواهد شد .

وی با یاد آوری اینکه تاکنون نظیر این مسابقات در کشور برگزار نشده است،اظهار کرد:برای نخستین بار است این مسابقات برای انتخاب بهترین مردان آفرود در شهرستان رودسر برگزار می شود .

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری رودسر با اشاره به اینکه این شهرستان چندین بار تجربه کافی در برگزاری مسابقات اتومبیلرانی را داشته اضافه کرد:معتقدم شرایط کیفی مسابقات در سطوح بالایی خواهد بود .

خسرودوست نداشتن پیست سرعت و نیز نبود حامی مالی را از عمده ترین مشکلاتی دانست که متوجه این رشته ورزشی در این شهرستان است.

به گفته وی،رقابت های اتومبیلرانی قهرمانی کشور زیر نظر فدراسیون اتومبیلرانی و با همکاری هیات اتومبیلرانی و موتورسواری رودسر برگزار می شود.

وی یاد آور شد:هم اکنون بیش از 300نفر در این شهرستان عضو هیات موتورسواری و اتومبیلرانی هستند که در این هیات ساماندهی شده اند .

به گزارش ایسنا،شهرستان رودسر بیش از هفت هزار ورزشکار ساماندهی شده در رشته های مختلف ورزشی دارد.

شهرستان رودسر با جمعیتی بالغ بر 146هزار نفر در 75کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار