هفته دوم لیگ والیبال کارگران استان در شهرهای مختلف برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹ 31 October 2016
هفته دوم لیگ والیبال کارگران استان در شهرهای مختلف برگزار شد. رئیس هیئت والیبال کارگران استان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در بازی اول این هفته که در شیروان و با استقبال خوب تماشاگران برگزار شد تیم والیبال نیروگاه سیکل ترکیبی این شهر توانست با نتیجه 3 بر صفر دفتر کشاورزی عابدی آشخانه را از پیش رو بردارد.
«غلامی» با بیان این که قضاوت این دیدار را اکبر کریم زاده و محسن غلامی بر عهده داشتند ادامه داد: در دیگر بازی این هفته نیز که با قضاوت برات سعیدی و رضا پاکدست انجام شد تیم های پویان پخت پیش قلعه و استخر کارگران بجنورد به مصاف هم رفتند که در نهایت در یک بازی نزدیک تیم پویان پخت با برتری در گیم پنجم توانست با نتیجه 3 بر 2 برنده این بازی شود. وی با اشاره به اینکه تیم جرثقیل جواد فاروج در این هفته به استراحت پرداخت اظهار داشت: در آخرین بازی هفته دوم نیز کارگران اسفراین سه بر یک از سد آلومینای جاجرم گذشت تا با 6 امتیاز بالاتر از استخر کارگران بجنورد و نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان در صدر جدول قرار گیرد.   
وی همچنین با اشاره به حضور 7 تیم در این رقابت ها از شهرهای مختلف استان گفت: این رقابت ها شور و هیجان خوبی در بین والیبال دوستان استان ایجاد کرده است که تقریبا دویست ورزشکار و دست اندرکار برای برگزاری این لیگ درگیر بازی ها هستند./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار