اخبار ویژه تابناک اردبیل
رصد‌خانه «تابناک» ‌بسته خبرهای ویژه ای برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. در بسته خبری ویژه تابناک اردبیل، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸ 06 May 2015

رصد‌خانه «تابناک» ‌بسته خبرهای ویژه ای برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. در بسته خبری ویژه تابناک اردبیل، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.

پیگیری خبرهای ویژه رصد شده توسط رصدخانه تابناک اردبیل، مخاطبان را از پشت پرده برخی جریانات و مسایل سیاسی و اجتماعی آگاه می‌کند.


دبیر کل حزب ندای ایرانیان در اردبیل

از دانشگاه محقق اردبیل خبر می رسد که جمعی  از دانشجویان این دانشگاه که با عنوان "انجمن اسلامی امید دانشجویی" فعالیت می کنند دیداری با دبیر کل حزب ندای ایرانیان برگزار کرده اند.

این در حالی است که طیف هایی از فعالان اصلاح طلب در سطح کشور و استان هنوز اضافه شدن حزب ندای ایرانیان را در جمع "خودی" به رسمیت نشناخته اند. 


قوت گرفتن احتمال استعفای شهردار اردبیل

برخی محافل خبری از تقدیم استعفانامه صدیف بدری شهردار اردبیل به شورای شهر خبر می دهند. برخی از منابع هم می گویند این استعفا مورد قبول اعضای شورای شهر قرار گرفته است.

با این حال نزدیکان شهردار اردبیل هنوز خبر استعفای وی را تایید نکرده اند و می گویند شهردار اردبیل در هفته های آینده در این مورد تصمیم می گیرد.

بدری از گزینه های احتمالی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس آینده از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر و نمین و سرعین است.


جک سازی پشت پرده یک جریان سیاسی

با نزدیک شدن به رقابت های انتخاباتی ، تیم جک سازی یک چریان سیاسی خاص فعال تر شده است.

این جریان برخی شعارهای دولت نظیر "تدبیر و امید" و "گذر از رکود" و ... را با مضامینی از ذهنیت های منفی افکار عمومی قاطی کرده است و جک های به ظاهر غیرسیاسی ساخته است.

جالب آنکه علاوه بر مردم عادی، حتی عده ای از هواداران دولت هم بدون آنکه متوجه باشند مشغول پخش رایگان این گونه جک ها در شبکه های اجتماعی هستنتد و در آستانه انتخابات ندانسته در خدمت پروژه افکار سازی یک جریان سیاسی خاص قرار گرفته اند.


مدیر مسئول نشریه "اردبیل امروز" مدیر کل تعاون روستایی شد

غلامرضا میرزاحسینی از پیشکسوتان مطبوعات استان و مدیر مسئول هفته نامه "اردبیل امروز" به عنوان مدیر کل تعاون روستایی انتخاب شد.

بعد از شهامت هدایت،‌ مدیر مسئول نشریه "ندای ساوالان" که به عنوان مدیر کل منابع طبیعی استان منصوب شد، غلامرضا میرزاحسینی دومین فعال مطبوعاتی استان است که در هفته جاری پست مدیریتی گرفت.

آقای غلامرضا میرزاحسینی برادر شهید و از کارشناسان باسابقه اداره کل جهاد کشاورزی استان است. وی در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 از فعالان ستاد هاشمی رفسنجانی در استان بود. گفته می شود پیشنهاد انتصاب وی به مسئولیت جدید با پیشنهاد و پیگیری حلقه اقبال عباسی انجام شده است. تابناک اردبیل برای این فعال رسانه ای آرزوی موفقیت می کند.


تنش لفظی در شورای اردبیل

گفته می شود در جلسه عصر روز چهارشنبه شورای شهر، درگیری لفظی بین برخی اعضای شورا اتفاق افتاده است. گویا هنگام صحبت های یکی از اعضا دیگر اعضا به دلایل نامعلومی می خندیده اند که با هجمه اعتراضی این عضو شورا کار به تنش لفظی مشیده است.


ابراز نگرانی دوستداران محیط زیست از وضعیت رودخانه قره سو

صید بی رویه و غیر اصولی بچه ماهی های رودخانه قره سو در شهرستان مشگین شهر نگرانی دوستداران محیط زیست را باعث شده است.

آنها می گویند با کاهش سطح آب قره سو به دلیل استفاده از آن برای آبیاری باغات و مزارع, تعداد زیادی سود جو به جان این رودخانه افتاده اند و بچه ماهیان را قبل از فرارسیدن زمان تخم گزاری صید و قلع و قمع می کنند .

دوستداران محیط زیست می گویند مسؤولان سد سبلان با رهاسازی مقداری آب جان بچه ماهی های باقی مانده را نجات بدهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار