مشاور عالی فرمانده دانشگاه امام حسین(ع):
مشاور عالی فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: روزهای حماسه دفاع مقدس ایام‌الله است که در تکرار آن‌ها برای انسان‌ها نشانه‌ای از شکیبایی، استقامت و ایثار وجود دارد.
کد خبر: ۳۱۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 29 October 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس از کرمانشاه، سردار الله‌نور نوراللهی در یادواره سرداران و 400 شهید دفاع مقدس حملات ناجوانمردانه هوایی شهرستان کنگاور، اظهار داشت: شهرستان کنگاور با تقدیم بیش از 400 شهید که 20 خانواده از این شهرستان 2 شهید را تقدیم نظام کرده‌اند، شهر تدین و تمدن است.

مشاور عالی فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) یادآوری ایام‌الله را از دستورات قرآن کریم برشمرد و گفت: روزهای حماسه دفاع مقدس ایام‌الله است که در تکرار آن‌ها برای انسان‌ها نشانه‌ای از شکیبایی، استقامت و ایثار وجود دارد.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا استمرار، تداوم و ثبات انقلاب را روز‌به‌روز افزایش می‌دهد و زمینه جهانی شدن انقلاب به برکت خون شهدا فراهم می‌شود، زیرا استقلال کشور مرهون جهاد و شهادت است.

نوراللهی ایستادن ایران بر قله‌های اقتدار و افتخار را مرهون رشادت‌های شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با عشقی که به امام حسین(ع) داشتند کربلاهایی را آفریدند و همه امروز باید بدانیم هیچ قراردادی سایه جنگ را از سر ملت ایران دور نمی‌کند و همیشه بیدار و گوش به فرمان ولایت باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا در ابتدای انقلاب شهید شدند تا انقلاب به پیروزی برسد، افزود: شهدای دفاع مقدس دفاع کردند تا ایران به دست نااهلان نیافتد و شهدا مدافع حرم می‌‌جنگند تا نااهلان وارد کشور نشوند.

مشاور عالی فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) به ادامه دادن راه و هدف شهدا تأکید کرد و متذکر شد: باید از راه و روش شهدا سرمشق گرفت پیروزی انقلاب و هشت‌سال جنگ تحمیلی به آسانی نصیب ملت نشده است خون داده‌ایم برای آزادی، امنیت و آرامش امروز، لذا باید قدر آن را به‌خوبی بدانیم و برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار