کد خبر: ۳۱۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 29 October 2016


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: تمهیدات لازم برای ورود به فصل سرما اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای ورود به فصل سرما است.

وی ادامه داد: در این راستا و برای اینکه بتوانیم خدمات مناسبی را در این فصل به مردم ارائه دهیم لازم است تا از ظرفیت‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان نیز استفاده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تمامی اقدامات پیشگیرانه دستگاه‌های اجرایی در فصل سرما اندیشیده شده است افزود:‌ با توجه به قرار گرفتن در فصل پاییز و نزدیک شدن به فصل زمستان و آغاز بارش‌ها نیز دستگاه‌های اجرایی باید تمام توان خود را برای ارائه خدمات به مردم دراین فصول به کار گیرند.

مهرور در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین اقدامات برگزاری و ارائه آموزش‌ها به دستگاه‌های خدمات‌رسان است بیان داشت: برگزاری مانور و ارزیابی توان و آمادگی دستگاه‌ها به منظور مقابله با حوادث طبیعی از مهمترین برنامه‌های آتی این این مدیریت است.

وی اعلام کرد: در این راستا همچنین دستورالعمل‌هایی نیز به منظور ارائه به فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان ابلاغ شده است.

مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: ورود به فصل سرما و احتمال وقوع برخی از مخاطرات طبیعی لذا امکانات و تهسیلات ویژه‌ای نیز در این فصول اندیشیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار