رئیس انجمن عکاسان کرمانشاه
رئیس انجمن عکاسان کرمانشاه از افتتاح نمایشگاه عکس یادواره 11 شهید مدافع حرم استان کرمانشاه در پارک معلم خبر داد و گفت: در این نمایشگاه به مدت سه روز 44 اثر از چهار هنرمند کرمانشاهی به نمایش گذاشته شده است.
کد خبر: ۳۱۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 25 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،علیرضا قمری امروز اظهار داشت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهداست و شهدای مدافع حرم در این راستا خالصانه و بی‌ریا به مقابله با مزدوران و دشمنان می‌روند و امنیت را برای جامعه به ارمغان می‌آورند.

وی از افتتاح نمایشگاه عکس یادواره 11 شهید مدافع حرم استان کرمانشاه در پارک معلم خبر داد و گفت: روز گذشته این نمایشگاه با هدف گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مدافع حرم و کشف استعدادهای هنری در بین عکاسان جوان افتتاح شد.

رئیس انجمن عکاسان کرمانشاه با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت سه روز دایر است، افزود: در این نمایشگاه 44 اثر از چهار هنرمند کرمانشاهی با موضوع شهدای مدافع حرم استان شهیدان "مهدی نوروزی"، "صادق یاری‌گلدره"، "سعید قارلقی"، "ابوذر امجدیان"، "ستار عباسی"، "اکبر ملکشاهی"، "رضا عباسی"، " سجاد حبیبی"، " حمزه کاظمی"، " اکبر نظری" و "حسین علیخانی" که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه به فیض شهادت رسیده‌اند، به نمایش گذاشته شده است.

قمری ساعت بازدید از این نمایشگاه را برای علاقه‌مندان از ساعت 15 تا 18 عصر اعلام کرد و ادامه داد: این نمایشگاه با مشارکت انجمن عکاسان کرمانشاه و معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 2 کرمانشاه برپا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار