طاهری:
تابناک تهران- سرپرست باشگاه پرسپولیس از انگیزه اش در این تیم سخن گفت و همچنین تاکید کرد موضوع رامین رضاییان به کادر فنی مربوط می شود، وی افزود مطمئن باشید که کادر فنی، بهترین تصمیم را در این زمینه می گیرند. او در ادامه درباره اظهارات چوک درباره رضاییان گفت: این صحبت ها درون خانوادگی است و باید در داخل، حل و فصل شود.
کد خبر: ۳۱۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 18 October 2016
سرپرست باشگاه پرسپولس گفت: تاکید می کنم انگیزه کارم در پرسپولیس هواداران و شادی آنها است و بس.
علی اکبر طاهری درباره تداوم نیمکت نشینی رامین رضاییان در پرسپولیس اظهار داشت:
همواره گفته ام که در بحث های فنی وارد نمی شوم.البته من صاحب رای و نظر در بحث فنی هستم.هر هواداری رای دارد و طبعا هر فردی می تواند دیدگاهش را بیان کند اما وقتی کار را به دست فردی سپرده ایم و می دانیم او می داند چه باید بکند طبعا اختیارات را به او واگذار کرده ایم.
وی ادامه داد:
موضوع رضاییان در حیطه کادر فنی است.بنابراین اطمینان دارم که مربیان تیم بهتر می دانند چه تصمیمی بگیرند و رضاییان هم با انگیزه بالا در خدمت پرسپولیس است.
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات استرتن چوک درباره رامین رضاییان بیان داشت:
موضوع چوک یک بحث درون خانوادگی است و آن را درون خانواده حل و فصل می کنیم.ما تذکرات لازم را در این باره داده ایم.ضمن اینکه این بحث موضع رسمی برانکو نبوده و نیست و نباید تلقی این را داشت که این اظهارات موضع رسمی باشگاه یا برانکو است.
 وی درباره اینکه آیا چوک جریمه می شود یا نه گفت:
ما برای چنین اتفاقاتی در باشگاه ساز و کارهای خاص خود را داریم.بنابراین بر اساس روند مشخصی که داریم کار را پیش می بریم.
طاهری درباره اینکه علی دایی در برنامه 90 نسبت به داوری بازی پرسپولیس و نفت معترض شده است گفت:
بحث های داوری را بهتر است که کارشناسان درباره اش نظر بدهند.من در این باره ورود نمی کنم.
وی درباره موفقیت باشگاه پرسپولیس در بحث تثبیت سامانه 3090 عنوان کرد:
بحث 3090  یک سرشماره است.ما پارسال تدبیر کردیم که این اسپانسر بیاید و محلی برای درآمدزایی همه باشد.هر کسی می تواند با کدی که تعریف می کند درآمدزایی کند.کار خوبی بود.ما گفتیم بیاید از این استفاده کنیم.یک برداشت نابجایی شد و در این میان 3040 را هم گذاشتند.مخاطب قاطی کرده بود که بالاخره کدام را باید دنبال کند.خوشحالم که در نهایت 3090 تثبیت شد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:
ما چند صباحی در پستی هستیم و فکر می کنم مهم ترین بحث دراین باره صداقت است.عملکرد در گذر زمان مشخص می شود و مردم همه چیز را متوجه می شوند.شاید در کوتاه مدت برخی افراد بخواهند مسائل را لوث کننداما زمان رسواگر قهاری است.من ابتدای کار ممکن است بخواهم شعار بدهم ولی عملکردم در دراز مدت نشان می دهد که این کاره هستم یا نه.عزیزان هوادار می بینند ما داریم خدمت می کنیم و تاکید می کنم انگیزه کارم در پرسپولیس هواداران و شادی آنها است و بس.هنوز هم می گویم ما برای هواداران خیلی کم گذاشته ایم.این هواداران دارایی و ثروت ما هستند.
وی درباره اتفاقات رخ داده میان بازیکنان پرسپولیس با نفت،تیم سابق شان بیان داشت:
بازیکن پرسپولیس در قواره باشگاه خودش و ادبیات خودش و البته طبق فرامین خودش کار می کند.طبعا این عزیزان در باشگاه قبلی بودند.ما خواهش مان این است که کمک شود تا مشکل این بازیکنان حل شود.هر چند می دانیم که مساله اقتصادی مشکل اصلی فوتبال ایران است و خود ما هم معوقاتی داریم.لکن امیدوارم تعامل خوبی شود.اما در کل نظر من این است که به باشگاهها و مدیران باید احترام گذاشت.
طاهری درباره اینکه علیرضا بیرانوند پس از بازی نفت به سمت رختکن نفت رفت و محمد دایی بابت این اتفاق به شدت ناراحت شد گفت:
مسائل اخلاقی باید رعایت شود و نباید توهین شود.این را به صورت کلی می گویم و بحث اخلاقی سرلوحه کار پرسپولیس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار