مدیرکل فرودگاه کرمانشاه:
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله شهید اشرفی‌ اصفهانی استان کرمانشاه گفت: در مانور فرماندهی، ارتباط و هماهنگی بین ارگان‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان استان مورد توجه بود.
کد خبر: ۳۰۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 09 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس ،مجتبی بیاتی امروز با اشاره به مانور طرح اضطراری دوسالانه فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله شهید اشرفی‌ اصفهانی کرمانشاه، اظهار داشت: این طرح اضطراری مانور طبق دستورالعمل سازمان جهانی هواپیما انجام شد.

وی ادامه داد: مانور طرح در انتهای باند اضطراری فرودگاه ذکر شده روز گذشته به اجرا در آمد که در آن به‌صورت نمادین هواپیمایی دچار حادثه شد و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان برای کمک اعزام شدند.

مدیر‌کل فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله شهید اشرفی‌اصفهانی استان کرمانشاه گفت: این مانور به منظور آمادگی دستگاه‌های امدادرسان در سطح استان کرمانشاه روز گذشته به اجرا در آمد.

این مسؤول به حضور ارزیابانی از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای قضاوت اشاره و بیان کرد: فرماندهی، ارتباط و هماهنگی بین ارگان‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان استان از مواردی هستند که ارزیابان در دادن نمره مورد توجه قرار می‌دهند.

بیاتی در پایان از مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه، نیروی انتظامی، پلیس فرودگاه‌، حفاظت هواپیمایی و دستگاه‌های امدادی و سایر نهاد‌هایی که در این مانور کمک‌رسان فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله شهید اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه بودند، تشکر و قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار