رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از کسب عنوان سومی بازیکنان تنیس روی میز قم در لیگ دسته اول کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۰۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 09 October 2016
به گزارش تابناک قم، محمد عموئیان اظهار داشت: رقابت‌های تنیس روی میز دسته اول نوجوانان و نونهالان باشگاه‌های کشور در اصفهان خاتمه یافت و تیم هیئت تنیس روی میز استان قم در این مسابقات با کسب عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این مسابقات که روز شنبه به پایان رسید تیم هیئت تنیس روی میز قم که یکی از ۲ نماینده قم در این پیکارها بود توانست در پایان به عنوان سومی دست پیدا کند و عملکرد درخشانی در این دوره از رقابت‌ها در مصاف با مدعیان قدرتمند خود از سراسر کشور داشته باشد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: تیم هیئت تنیس روی میز در این مسابقات در دور گروهی با نتایج مشابه ۵ بر یک برابر تیم‌های هیئت تنیس روی میز بناب آذربایجان شرفی و لوازم خانگی کا اون همدان به پیروزی رسیده و به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله حذفی شد.

عموییان بیان داشت: در مرحله حذفی ‏ تیم هیئت تنیس روی میز قم موفق شد در مصاف با نماینده کردستالن یعنی هیئت تنیس روی میز سقز با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شود و با این پیروزی مقتدرانه حریف تیم هیئت تنیس روی میز قزوین شود و در این بازی نزدیک تیم قم توانست ۵ بر ۴ قزوین را شکست دهد.

وی عنوان کرد: پینگ پنگ بازان قمی در نیمه نهایی در یک بازی نزدیک و دشوار برابر تیم پاک نژاد اسپرت در شرایطی که شایسته کسب پیروزی بود ۵ بر ۴ بازنده شد و نتوانست به دیدار نهایی برسد و به مقام سوم بسنده کرد ضمن این که تیم نفت آبادان در دیدار نهایی با غلبه بر پاک نژاد اسپرت قهرمان شد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تشریح کرد: تیم آکادمی تنیس روی میز قائمی دیگر نماینده قم در این مسابقات بود که پس از یک پیروزی و یک شکست در دور گروهی و صعود به عنوان تیم دوم به دور حذفی، با شکست برابر ذوب آهن اصفهان در این مرحله به کار خود پایان داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار