نشست تخصصی معاونان توسعه مدیریت و منابع ادارات کل محیط زیست استان های کشور در یزد آغاز شد و پدیده گرد و غبار ، خشکسالی و تحول مدیریت محیط زیست را بررسی می کند.
کد خبر: ۳۰۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵ 08 October 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون توسعه مدیریت ، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: بررسی وضعیت محیط زیست استانها / ارزیابی عملکرد و اصلاح ساختار و تحول ادارات محیط زیست ، بررسی وضعیت اعتبارات گرد و غبار ، خشکسالی و تالاب ها از مهمترین محورهای این نشست دوروزه است .
آقای مجابی در این نشست از بررسی لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا در مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود در این لایحه همه مسائل مرتبط با آلودگی هوا را از جمله جرایم قانونی و تکلیف سازمان ها و دستگاه های مختلف در این زمینه گنجانده شده است.
وی گفت: این لایحه در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی است و بزودی بررسی و تصویب می شود.
معاون توسعه مدیریت ، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین از بررسی و رفع موانع صدور اسناد مالکیت مناطق تحت پوشش محیط زیست در طی این دو روز خبر داد و افزود از مجموع دوازده و نیم میلیون هکتار مناطق محیط زیست نه میلیون و 500 هزار هکتار ثبت سامانه مربوطه شده است و در این نشست موانع ثبت مابقی مناطق هم با حضور دستگاه های مرتبط بررسی خواهد شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار