از سال 1390 تا سال گذشته صورت گرفت
تابناک: معاون سواد‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بر اساس خود‌اظهاری افراد فاقد سواد بین 10 تا 49 سال در استان، از سال 1390 تا سال گذشته 20 هزار نفر در استان اصفهان زیر پوشش آموزش‌های سواد‌آموزی قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۳۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 04 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد براتی با اشاره به اینکه هرساله برنامه‌هایی در راستای با‌‌سواد شدن افراد فاقد سواد در سطح استان اصفهان اجرا می‌شود، اظهار کرد: ریشه‌کن شدن بی‌سوادی در استان از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش است.

وی به تعداد افراد فاقد سواد در استان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: براساس سر‌شماری‌های صورت گرفته در سال 1390 حدود 132 هزار نفر به عنوان افراد فاقد سواد در استان شناسایی شده‌اند.

معاون سواد‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه البته این آمار ناشی از خود‌اظهاری‌های این افراد است، تصریح کرد: افراد فاقد سواد شناسایی شده در استان در گروه سنی 10 تا 49 سال قرار دارند.

وی با اشاره به تعداد افرادی که طی چند سال گذشته زیر پوشش آموزش‌های سواد‌آموزی قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: براساس خود‌اظهاری افراد فاقد سواد بین 10 تا 49 سال در استان، از سال 1390 تا سال گذشته 20 هزار نفر در استان اصفهان زیر پوشش آموزش‌های سواد‌آموزی قرار گرفته‌اند.

براتی با بیان اینکه در حال حاضر هنوز 112 هزار نفر در سطح استان اصفهان فاقد سواد هستند، تاکید کرد: با‌سواد شدن تمام این افراد از رویکرد‌های اصلی آموزش و پرورش استان اصفهان است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد کاهش نرخ بی‌سوادی در استان باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار