کد خبر: ۳۰۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 05 October 2016


سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج گفت: دهیاران کرج نسبت به ساخت وسازهای غیرمجاز دربافت و خارج از بافت روستا حساسیت بیشتری به خرج دهند.

به گزارش ایرنا ، علی قنبر زمانی روز چهارشنبه در نشست با دهیاران روستاهای بخش های مرکزی و آسارا درکرج افزود: فرمانداری کرج در قبال برخورد با ساخت و سازهای غیرمجازعزم جدی دارد واز دهیاران انتظار دارد در مقابله با تخلفات ساخت و ساز مطابق قانون عمل نموده و هرگز با متخلفان مماشات نکنند.

وی ادامه داد: طرح بازدید از روستاها و بررسی مشکلات آنها،در دست اجراست و فهرستی از اولویت ها برای حل مشکلات روستائیان تهیه شده وعمل می شود.

قنبرزمانی گفت: انتظار می رود پیش از شروع بارش ها و فصل سرما، مشکلات سوخت رسانی به اهالی، مرمت راه ها و مسیرهای تردد روستائیان و مشکلات حمل و نقل مورد بررسی دهیاران قرار گیرد و اقدامات لازم برای رفع آنها را انجام دهند.

فرماندار ویژه کرج اضافه کرد: آموزش دهیاران و اعضای شورای روستاها و شوراهای بخش برای شناخت قوانین و تکالیف خود در قبال شهروندان ضروری است

وی با اشاره به طرح سرشماری نفوس و مسکن خاطرنشان کرد: دهیاران باید برای اطلاع رسانی به روستائیان برای ثبت اطلاعات خانوار در سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن، اقدام کنند و در محل دهیاری نیز شرایط را برای ثبت نام اینترنتی روستائیان فراهم کنند.

قنبرزمانی اضافه کرد: سرشماری ، یکی از مهمترین رویدادهای ملی کشور است که اساس و پایه برنامه ریزی های کلان کشور بر مبنای داده ها و نتایج حاصل از سرشماری شکل می گیرد.

وی تاکید کرد: استان البرز برای نخستین بار بعد از تاسیس، به عنوان استانی مستقل در سرشماری نفوس و مسکن حضور دارد. بنابر این اطلاعات به دست آمده از این سرشماری تاثیر مهمی در شناسایی وضعیت آماری، و برنامه ریزی برای استان دارد و این امر مشارکت هرچه بیشتر مردم را می طلبد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار