کد خبر: ۳۰۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 03 October 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز آیین تکریم و معارفه مدیرکل‌های قدیم و جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی کشور و مسئولان استانی در یاسوج برگزار شد.

در این آیین از حسن فدایی، مدیرعامل قدیم اداره کل راه و شهرسازی به دلیل خدمات ارزنده در حوزه راهسازی تقدیر شد.

حسن فدایی به مدت 17 ماه به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد توانست خدمات ارزنده‌ای در حوزه توجه و توسعه راه‌های استان ارائه دهد.

در زمان آغاز فعالیت این مسوول مشکلات زیادی در حوزه راه‌های اصلی و فرعی استان وجود داشت که علی‌رغم وجود مشکلات، عدم اعتبارات و کمبود نیروی کافی توانست به این اوضاع سامان دهد.

هر چند طبق گفته فدایی هنوز جهت تکمیل راه‌های این استان جای کار و همکاری بسیاری وجود دارد، اما در مدت خدمت این مسؤول راه‌های استان از جمله بزرگراه‌ها ساماندهی چشمگیری شدند.

روکش و آسفالت کردن کلیه راه‌های اصلی و بزرگراهی استان از جمله اقدامات مفید و موثر حسن فدایی در طول خدمت وی است.

در ادامه این آیین محمدعلی علیمردانی به عنوان مدیرکل جدید اداره راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد منصوب و حکم وی توسط محمدجعفر علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی کشور، معاون استاندار و دیگر مسئولان استانی اعطا شد.

علیمردانی متولد سال 1347 در شهرستان سمیرم است، وی دارای مدرک کارشناسی ارشد سازه بوده و هم اکنون دانشجوی دکترای سازه است.

علیمردانی، نظارت پروژه‌های ساختمانی استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر، رئیس حوزه نظارت و بازرسی اصفهان، تهران و شمال، مسئول بخش فنی پولیکا نوین (پتروشیمی آبادان) و مسؤول دفتر فنی احداث پالایشگاه بندرعباس را در کارنامه کاری خود دارد.

امیدواریم با انتخاب این مدیرکل جدید شاهد تغییر و تحول اصولی و توسعه راه‌های استان باشیم.

به گزارش فارس در پایان این آیین حسن فدایی توسط معاون وزیر راه و شهرسازی کشور و مسؤولین استانی تقدیر و حکم محمدعلی علیمردانی توسط همین افراد به وی اعطا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار