«خاندان مرگ» عنوان نمایشی به کارگردانی مهراو نوری است که از تاریخ ١٤ مهر در تماشاخانه کنش معاصر، اجرای آن آغاز می‌شود. این نمایشنامه اقتباسی از داستان زال و رودابه است.
کد خبر: ۳۰۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 01 October 2016
«خاندان مرگ» عنوان نمایشی به کارگردانی مهراو نوری است که از تاریخ ١٤ مهر در تماشاخانه کنش معاصر، اجرای آن آغاز می شود.  این نمایشنامه اقتباسی از داستان زال و رودابه است، که نگارش آن بر عهده خود کارگردان بوده و از شاهنامه فردوسی وام گرفته است.

بازیگران این گروه نمایشی نزدیک به سه ماه است که در کنار هم تمرین می کنند و اکثرا از چهره های شناخته شده در حوزه نمایش هستند، حسام منظور بازیگر جوان تئاتر و برنده جایزه بازیگری در نقش زال به ایفای نقش می پردازد و سهی بانو ذوالقدر در کنار او ایفاگر نقش رودابه است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده و با توجه به فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان این نمایش فقط بیست شب روی صحنه باقی خواهد بود و علاقه مندان به هنرهای نمایشی می توانند بلیت های این اثر را از طریق سایت های اینترنتی و گیشه تماشاخانه کنش معاصر تهیه کنند.

تهیه کنندگی نمایش «خاندان مرگ» بر عهده احمد نجفی است و این نمایش از تاریخ ١٤مهر هرشب ساعت ١٩ در تماشاخانه کنش معاصر روی صحنه خواهد رفت. حسام منظور، سهی بانو ذوالقدر، الهام شکیب، آرش اشاداد و رویا بختیاری بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

لیست عوامل این نمایش عبارتند از : نویسنده و کارگردان : مهراو نوری، مشاور کارگردان : حمید پور آذری، طراح نور: مصطفی اسفندیاری، طراح لباس : زری کریمی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : امیر سپهر تقی لو، منشی صحنه : شیرین آقازاده، مدیر صحنه : قاسم غضنفری، مدیر تولید: سعید زارع محمدی، عکاس رضا قاضیانی، مشاور رسانه ای : سام بهشتی و تهیه کننده : احمد نجفی.a
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار