رئیس هیات ورزش کارگران خراسان شمالی گفت: کاروان ورزشی کشتی سنتی کارگران استان به نمایندگی از فدراسیون ورزشی کارگری کشور درهفتمین دوره مسابقات جام جهانی آبا به میزبانی کشور ترکیه به مقام سوم رسید.
کد خبر: ۲۹۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 21 September 2016
براتعلی سعیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات ورزش های کارگران جهان با حضور 30 کشور از تاریخ 26 تا 30 شهریورماه در شهر هاتای ترکیه برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات تیم کشتی سنتی استان به نمایندگی از فدراسیون ورزش های کارگری در بخش تیمی متشکل ازمهدی علمی، ابراهیم ولیان، علیرضا جهانیان، هادی قدیمی و مهران حسن زاده توانست با 36 امتیاز در جایگاه سوم این مسابقات ایستاد و تیم ترکیه با 42 امتیازمقام اول و قزاقستان با 37 امتیاز مقام دوم این مسابقات را از آن خود کردند.
وی خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی نیز مهدی علمی در وزن 60 کیلوگرم صاحب گردن آویز نقره ، ابراهیم ولیان در وزن 70 کیلوگرم صاحب گردن آویز طلا و علیرضا جهانیان هم در وزن 90 کیلوگرم صاحب گردن آویز برنز شدند.
استان 936 هزار نفری خراسان شمالی دارای 23هزار ورزشکار بیمه ای با 43 هیات ورزشی دارد که سرانه فضای ورزشی در این استان کمتر از 34 سانتی متر مربع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار