کد خبر: ۲۹۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 21 September 2016


در نخستین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح در استان البرز با برگزاری رژه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صبح امروز و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس یگان‌های رزمی در البرز گوشه‌ای از اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی در البرز اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و بار دیگر توانایی‌های نظامی خود را در معرض دید قرار دادند.

در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی استان البرز نیز طی سخنانی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمنان ایستادند، گفت: جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود از کشور و آرمان‌هایش دفاع کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح افزود:‌ هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است تا ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل امروز بازگو شود تا نوجوانان و جوانان امروز نیز بیشتر با آرمان‌های رزمندگان اسلام مأنوس شوند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در جبهه ها حاضر شدند، بیان داشت: امروز ما نیز باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و آرامش امروز را مدیون ایثارگیری‌های آنها بدانیم.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: دشمن بعث عراق بر این تصور بود که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی ایران را شکست دهد اما اقتدار و توان نیروهای نظامی ما سبب شد تمامی نقشه‌های دشمنان از بین برود.

کامرانی‌صالح تأکید کرد: امروز دیگر توان و قدرت نظامی ایران برای همگان مشخص شد و دیگر کسی جرأت حمله به کشور را ندارد.

وی با اشاره به اینکه ادامه دادن راه شهدا و تقویت روحیه ایثار و فداکاری مهمترین اولویت است گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان نیز باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار