اولین نمایشگاه های معرفی فرصتهای سرمایه گذاری استان خوزستان با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی و با هدف معرفی فرصتهای استان خوزستان 4 تا 7 آذر ماه 1395 از ساعت 17 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 21 September 2016
به گزارش تابناک، اولین نمایشگاه های معرفی فرصتهای سرمایه گذاری استان خوزستان با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی و با هدف معرفی ظرفیت های اقتصادی استان در تمامی بخش های اقتصادی با حضور سه بخش دولتی، بخش خصوصی و شرکت های دانش بنی آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اولین نمایشگاه های معرفی فرصتهای سرمایه گذاری استان خوزستان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز با فضایی بالغ بر 3600مترمربع زیر بنا در سه سالن خلیج فارس، امام رضا(ع) و خرمشهر برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه از 4 آذر ماه آغاز به کار خواهد کرد و تا 7 آذر ماه ادامه خواهد داشت. ساعت بازدید برای علاقمندان 17 الی 22 می باشد.

برگزارکننده اولین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گزاری در خوزستان شرکت ایـده پـردازان آفتاب ارونـد می باشد. لازم به ذکر است حامیان برگزار کننده این نمایشگاه استانداری ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و پارک علم و فناوری خوزستان می باشند.

گروه های حاضر در این نمایشگاه شامل ســرمایه پذیــران بخــش دولتــی و عمومی فعال در اســتان خوزســتان و منطقــه آزاد ارونــد شــامل دســتگاههای متولــی حوزههــای نفــت، گاز، پتروشــیمی، آب، بــرق، راه و ســاختمان، حمــل و نقــل، کشــاورزی، شــیلات، میــراث فرهنگــی، صنایع دســتی، صنعــت و معــدن، شــهرکهای صنعتــی، اماکــن ورزشــی، اماکــن فرهنگــی و هنــری، مراکــز تجــاری، شــهرداریها، فــوالد، فــرودگاه، نمایشــگاه، بهداشــت و درمــان، مخابــرات، ارتباطــات می باشند همچنین فعــالان و ســرمایه پذیــران بخــش خصوصــی فعــال در اســتان خوزســتان و منطقــه آزاد ارونــد در حوزه هــای مختلــف شامل  انــرژی، نیــرو، صنعــت، کشــاورزی، انبوهســازی، حمــل و نقــل، خدمــات، تجــارت و بازرگانــی شــرکتهای تامیــن ســرمایه، صندوقهــای ســرمایه گذاری، کارگزاریهــای بــورس، شــرکتها و هلدینگهــای ســرمایهگذاری دولتــی و عمومــی می باشند. لازم به ذکر است شــرکتهای دانــش بنیــان و اســتارت آپهــای فعــال در اســتان خوزســتان و منطقــه آزاد ارونــد نیز از شرکت کنندگان در اولین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گزاری در استان خوزستان خواهد بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار