بیرانوند:
تابناک تهران- علیرضا بیرانوند دروازبان جوان و آینده دار سرخ پوشان است که این فصل از تیم نفت تهران به جمع سرخپوشان اضافه شد و با بازی های خوبی که از اول فصل برای پرسپولیس تهران انجام داده است موفق شد خود را در تیم ملی ایران نیز ثابت و از نیمکت تیم ملی به ترکیب اصلی راه پیدا کند و حقیقی نچندان آماده را ذخیره نشین کند.
کد خبر: ۲۹۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 17 September 2016
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:فکر می کنم هوادارانی که به ورزشگاه آمدند بازی بدی را شاهد نبودند. 
علیرضا بیرانوند  در رابطه با تساوی در دربی 83 اظهار داشت: 
ما برای پیروزی به زمین رفته بودیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و در نهایت بازی مساوی شد. فکر می کنم هوادارانی که به ورزشگاه آمدند بازی بدی را شاهد نبودند. در هر صورت باید از آنها تشکر کنیم که در تمام هفته ها از ما حمایت و پشتیبانی کردند.
وی درباره اینکه برای پنجمین بازی در این فصل کلین شیت کرده عنوان کرد:
از این اتفاق خوشحالم اما به نظر من اینکه من کلین شت کنم و گل نخورم مهم نیست. مهم موفقیت تیم است و اینکه بازیکنان بتوانند همگی باعث پیروزی تیم شوند. مثلا همین دیروز اگر می توانستیم یک گل وارد دروازه استقلال کنیم و بازی را برده بودیم بسته نگهداشتن دروازه هم ارزش بیشتری پیدا میکرد. با این حال سعی می کنم در بازی های بعدی نیز دروازه خودم را بسته نگهدارم.
دروازه بان پرسپولیس درباره بازی پیش روی این تیم مقابل سپاهان تصریح کرد: 
بازی سختی را در پیش داریم اما هدف پرسپولیس در تمام مسابقات رسیدن به سه امتیاز است. ما برای اینکه دوباره به صدر جدول برگردیم باید در اصفهان به پیروزی برسیم. البته حریف قدری مقابل ماست که سابقه چند قهرمانی در لیگ برتر را دارد.
بیرانوند درباره مطالباتش از نفت و اینکه مدیر روابط عمومی این باشگاه اعلام کرده شرکت بهنام پیشرو نمی تواند مطالبات بازیکنان را پرداخت کند، بیان داشت:
نمی خواهم خیلی این موضوع را باز کنم اما پیگیر ماجرا هستم. چند ماهی است که امروز و فردا می کنند اما ما باید به حق مان برسیم. تمام مدارکم را به فدراسیون و باشگاه نفت ارائه کردم و می خواهم که حقم را بگیرم.
وی در پایان گفت: 
امروز هم به دیدار آقای تاج و اسدی می روم تا از آنها درخواست کنم به وضعیت مطالبات بازیکنان و مربیان نفت رسیدگی کنند. امیدوارم خیلی زود تلاش ما نتیجه دهد و بتوانیم حق مان را به دست آوریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار