در جلسه هماهنگی همایش بزرگ ولایت از فعالیت های ویژه فرهنگی و مذهبی شهرداری اهواز به عنوان فعالترین نهاد استانی تقدیر به عمل آید.
کد خبر: ۲۹۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 14 September 2016
جلسه هماهنگی همایش بزرگ ولایت در دفتر شهردار اهواز برگزار شد. در این جلسه که حجه الاسلام  علی نژاد مسئول بخش فرهنگی دفتر آیت اله موسوی جزایری و دکتر ناصر سودانی رئیس دانشگاه امیر المؤمنین حضور داشتند، مقرر گردید شهرداری اهواز همایش بزرگ ولایت را اول مهر ماه با حضور میهمانان داخلی و خارجی برگزار نماید.

در این جلسه مسئول فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان در سخنان خود ضمن تقدیر ویژه از نگاه فرهنگی شهردار اهواز گفت: خوشبختانه در دوره آقای موسوی به صورت ویژه ای به فعالیت های فرهنگی و مذهبی در سطح شهر اهواز پرداخته شده و شهرداری اهواز در این زمینه جزو فعال ترین نهادهاست و ما وظیفه خود می دانیم از زحمات شما تشکر کنیم.
قدردانی ویژه مسئول بخش فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان از فعالیتهای فرهنگی و مذهبی شهرداری اهواز
حجه الاسلام علی نژاد با اشاره به اقدامات فرهنگی و مذهبی شهرداری با بیان اینکه وسعت و حجم نیازها برای کار در بخش فرهنگی و اعتقادی بسیار بالاست افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن، انتظار از کلیه مجموعه ها و دستگاههای فرهنگی در استان و شهر اهواز گسترش فعالیت هاست.

وی افزود: خوشبختانه شهرداری اهواز در این زمینه گامهای بسیار خوبی برداشته و این انتظار وجود دارد که در ادامه نیز شاهد فعالیت های مؤثر فرهنگی و مذهبی در کلانشهر اهواز باشیم.

در این جلسه شهردار اهواز نیز با اشاره به هجمه گسترده فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب تأکید کرد: برای حفظ آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی و اجرایی شدن فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
قدردانی ویژه مسئول بخش فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان از فعالیتهای فرهنگی و مذهبی شهرداری اهواز
سید خلف موسوی افزود: شهرداری برنامه های ویژه ای را بری ایام محرم و صفر و همچنین اربعین امسال در نظر گرفته است و انشاءالله شاهد برگزاری با شکوه ایام عید سعید غدیر و همچنین برگزاری همایش بزرگ ولایت خواهیم بود.

در این جلسه آهنجان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز هم ضمن بیان گزارشی از فعالیت های فرهنگی و مذهبی شهرداری اهواز تأکید کرد: ویژه برنامه های خوبی برای ایام و مناسبت های مذهبی در شهر اهواز تدارک دیده شده و به جرأت می توان گفت امروز هیچ اقدام فرهنگی بزرگی در شهر اهواز بدون مشارکت شهرداری انجام نمی شود.

مهدی مکارمی مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری هم در سخنانی از آمادگی این سازمان برای برگزاری باشکوه همایش ولایت در اول مهرماه و انجام هماهنگی لازم در این خصوص خبر داد
منبع: تابناک
برچسب ها: شهرداری ، فرهنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار