مسئول گروه جهادی انصار ولایت تهران گفت: پنج باب منزل مسکونی برای افراد بی بضاعت و نیازمند توسط این گروه جهادی در بخش هلیلان از توابع شهرستان چرداول ساخته می شود.
کد خبر: ۲۹۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 14 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مجید ثنایی در چرداول با بیان اینکه هدف و اولویت اصلی فعالیت در اردوهای جهادی کار فرهنگی است، افزود: کار فرهنگی درون گروهی و موضوع خودسازی و سپس کار فرهنگی برون گروهی و فعالیت در زمینه زدودن معظلات فرهنگی از اولویت های این گروه است.

وی اظهار کرد: گروه جهادی انصار ولایت که ذیل مجموعه ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ فعالیت می کند این دوره از اردوهای جهادی را با نام دوره شهید ابراهیم هادی نامگذاری کرده و از 18 شهریور در بخش هلیلان مشغول است.

ثنایی یادآور شد: حوزه فعالیت های این دوره در زمینه عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی است و قصد داریم در زمینه عمرانی پنج واحد مسکونی در روستاهای بخش هلیلان برای افراد نیازمند بسازیم.

وی تاکید کرد: در زمینه فرهنگی جدای از فعالیت های درون گروهی قصد داریم کلاس های آموزشی و فرهنگی برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برگزار کنیم.

مسئول گروه جهادی انصار ولایت گفت: در زمینه فعالیت های اقتصاد مقاومتی با کمک مردم روستا آموزش های قالی بافی، گلیم بافی، اشتغالزایی، اجرای طرح پرورش مرغ ارگانیگ بومی در روستا در برنامه کاری داریم.

 هر یک از این واحدهای مسکونی به متراژ 65 متر مربع با 300 میلیون ریال هزینه با مشارکت و همراهی بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام توسط گروه جهادی انصار ولایت ساخته و مهر ماه امسال به بهره برداری می رسند.

رئیس هیات موسس کانون فرهنگی تبلیغی انصار ولایت هم گفت: قصد داریم با همکاری یکی از گروه های جهادی کانون فرهنگی تبلیغی انصار ولایت که به منطقه هلیلان اعزام شده یادواره شهدای بخش هلیلان را برگزار کنیم.

علی کاویان افزود: این مراسم در مسجد روستای تخم بلوط علیا از توابع بخش هلیلان استان ایلام ساعت 17 امروز با حضور مسئولان لشگری و کشوری برگزار می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار