شهردار ملایر با اشاره به در حال اجرا بودن ۶۵ پروژه انتفاعی و غیر انتفاعی توسط شهرداری ملایر گفت: کار تهیه نقشه هوایی رقومی شهر ملایر آغاز شده است.
کد خبر: ۲۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 29 April 2015
شهردار ملایر با اشاره به آغاز کار برای تهیه نقشه هوایی رقومی شهر ملایر تاکید کرد: عکس برداری هوایی توسط سازمان نقشه‌برداری انجام شده و شهرداری نیز کار تبدیل عکس به نقشه را انجام می‌دهد.
به گزارش تسنیم  ، علیرضا رضایی در شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: شهرداری ملایر علی‌رغم مشکلات مالی به دلیل رکود ساخت و ساز در چند سال گذشته ناگزیر به اولویت‌بندی پروژه‌ها بوده است. وی افزود: در شرایط کنونی 65 پروژه انتفاعی و غیرانتفاعی توسط شهرداری ملایر در حال اجرا است که مهمترین آن‌ها فاز اول تقاطع غیر همسطح میدان انقلاب و احداث نمایشگاه دائمی شهرستان است. رضایی با اشاره به آغاز کار برای تهیه نقشه هوایی رقومی شهر ملایر تاکید کرد: عکس برداری هوایی توسط سازمان نقشه‌برداری انجام شده و شهرداری نیز کار تبدیل عکس به نقشه را انجام می‌دهد که تهیه این نقشه کاربردهای بسیار زیادی دارد. وی با اشاره به احداث تقاطع غیرهمسطح میدان انقلاب نیز گفت: این پروژه که در دو فاز اجرا می‌شود شامل دو روگذر و یک چپگرد است که با بودجه‌ای معادل 12 میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری و همچنین با حمایت‌های استانداری احداث می‌شود و انتظار داریم ظرف مدت یکسال به بهره‌برداری برسد. رئیس اداره کل نقشه‌برداری غرب کشور نیز در این شورا در مورد این نقشه‌برداری گفت: نیاز به این نقشه در ملایر احساس می‌شد که در این زمینه به مدت 7 روز پرواز در این شهرستان انجام شد و نقشه با دقت بسیار مهیا شد. احمد رفیع میرزا با اشاره به پی‌گیری‌های شهرداری و فرمانداری ملایر برای تهیه این نقشه  تصریح کرد: تمام ادارات به این نقشه نیاز دارند و باید برای تبدیل عکس به نقشه دست به دست هم دهند. وی افزود: ایستگاه دائمی GPS در محل اداره هواشناسی ملایر به ارزش ریالی 200 میلیون تومان نصب شده است که جهانی بوده و کلیه پروژه‌های عمرانی از لحاظ مختصات به آن متصل می‌‌شود.  
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار