بخشدار مرکزی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: امسال 10 کیلومتر از جاده پرخطر چابهار- بندر رمین معروف به جاده مرگ 2 بانده و آسفالت می شود.
کد خبر: ۲۹۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶ 11 September 2016
عبدالطیف شیخ زاده اظهار داشت: جاده باریک و غیراستاندارد ساحلی چابهار به بندر رمین و ادامه آن به نقطه صفر مرزی گواتر معروف به جاده مرگ همواره دست خوش حوادث منجر به فوت و جرح است.
وی افزود: با همت و تلاش دولت تدبیر و امید برای ارتقای سلامت و امنیت مردم و پاسخ به در خواست ها و پیگیری مسئولان محلی جاده چابهار- رمین و بریس بطول ۱۵ کیلومتر اصلاح و نوسازی و 10 کیلومتر آن دو بانده می شود.
وی گفت: برای روشنایی آن نیز برنامه ریزی لازم صورت گرفته که پس از تکمیل انجام می شود.
بخشدار مرکزی چابهار احداث پست ۶۳ کیلو ولت برق در روستای کمب برای تقویت برق حاشیه شرق شهر چابهار، آسفالت و زیرسازی محور روستاهای گورانکش بطول ۱۲ کیلومتر، آغاز ساماندهی و تعیین تکلیف مالکیت زمین های حاشیه شهر از کمب تا رمین و لایروبی بندر رمین را بخشی از برنامه های دولت برای توسعه و آبادانی روستاهای این بخش عنوان کرد.
شیخ زاده از شوراهای اسلامی و دهیاران خواست همکاری و نظارت لازم بر اجرای مطلوب طرح های عمرانی را در بخش مرکزی داشته باشند.
بخش مرکزی چابهار دارای 2 دهستان کمبل سلیمان و پیرسهراب، 12 هزار خانوار، 170 پارچه آبادی و روستا که 119 روستای آن دارای شورای اسلامی، 55 دهیاری و 60 هزار نفر جمعیت است.
شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستانهای نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.
بندر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 549 آبادی دارای سکنه تشکیل شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمیل دادگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
متاسفانه (ظاهرا) پیمانکار به جای شن مخصوص برای جاده رمین از ماسه بادی استفاده نموده وجاده درعرض سه ماه (احتمالا) دوباره از بین میره چه هزینه هنگفتگی دولت گذاشته متاسفانه (برخی) مهندسبن هم مهر تایید میزنن با پیمانکار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار