معاون اداره کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان؛
تابناک: معاون اداره کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: استان ها از نظر شاخص های مدیریتی، نحوه توزیع اعتبارات، توجه به امر جوانان و پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان مورد ارزیابی قرار می گیرند که عملکرد ملکی به عنوان مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان مرکزی مطلوب بوده است.
کد خبر: ۲۹۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 10 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی، عیسی کاتوزیان معاون اداره کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک گفت: استقبال پر شور از مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی حامل این پیام است که ملکی در طول دوران خدمت خود عملکرد قابل قبولی داشته است و ارزیابی عملکرد مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان مرکزی از سوی وزارت ورزش و جوانان نیز گویای همین امر است.

وی تاکید کرد: ملکی حاصل برنامه جانشین پروری وزارت ورزش و جوانان است که با طی مراحل مختلف سازمانی به عنوان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی معرفی شد.

معاون اداره کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه استانهای کشور را بر اساس توان اقتصادی، ظرفیت ورزش استان، تعداد ورزشکاران و تعداد روسای ورزشی  شهرستان ها از نظر ساختاری به سه تیپ تقسیم کردیم گفت: یازده استان در تیپ دو قرار گرفتند که استان مرکزی نیز یکی از استانهاست و امروز با توجه به عملکرد مدیریتی مطلوب مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان مرکزی این استان رتبه سوم را در ارزیابی ها از آن خود کرده است.

وی به شاخص های ارزیابی اداره کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: استان ها از نظر شاخص های مدیریتی، نحوه توزیع اعتبارات، توجه به امر جوانان و پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان مورد ارزیابی قرار می گیرند که عملکرد ملکی به عنوان مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان مرکزی مطلوب بوده است.

کاتوزیان علت تغییر و تحول در راس هرم مدیریتی ورزش استان مرکزی را جلوگیری از دخالت افراد سیاسی ذکر کرد و گفت: قریب به یکسال است افراد سیاسی با هدف منحرف کردن مسیر موفقیت آمیز ورزش استان مرکزی در تلاش برای تغییر مدیر کل هستند و امروز رویکرد وزارت ورزش و جوانان جلوگیری از نفوذ افراد سیاسی است و بهتر دیدیم با توجه به پر شدن سابقه خدمتی ملکی این تغییر صورت گیرد.

وی تاکید کرد: در این جابجایی هیچ دخالت سیاسی صورت نگرفته است و گلایه مجمع نمایندگان استان مرکزی در جای خود قابل احترام است اما صلاح دیده شد ملکی با عملکرد مطلوب و کیفیت بالای مدیریتی بازنشسته شود.

معاون اداره کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان از غفاری به عنوان گزینه هدایت اداره ورزش و جوانان استان مرکزی حمایت میکند تصریح کرد: در جلسه ای که با حضور غفاری معاونت پیشتیانی اداره کل در تهران برگزار شد رزومه و سوابق مدیریتی ایشان مورد ارزیابی قرار گرفت که با توجه به اشراف کامل ایشان به ورزش استان و داشتن تخصص لازم در امر ورزش به عنوان جایگزین ملکی معرفی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
نمی دونم کدام موفقیت منظورتان بود .ایشان حتی تور دوچرخه سواری میلاد دونورراهمملغی کردن و ورزش قهرمانی در استان صنعتی کشور تقریبا نیمه تعطیل است علی ایحالا انسان کم حاشیه و مودب وخوبی بود خداوند سلامتشان بدارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار