امام جمعه قصرشیرین:
امام جمعه قصرشیرین با اشاره به دسایس سازمان یافته دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: نظام اسلامی ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۲۹۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 10 September 2016
به گزارش  تابناک به نقل ازایرنا،حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین افزود: دشمنان و بدخواهان انقلاب از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نمی کنند اما حضور با صلابت مردم در عرصه های مختلف، تمام دسایس سازمان یافته آنها را خنثی کرده است.
وی با اشاره به تقدیم هزاران شهید در پاسداری از حریم ولایت به ویژه شهدای مدافع حرم، گفت: بسیجیان، پاسداران، سربازان ولایت به ویژه شهدای مدافع حرم، دین خود را به نظام، ولایت مطلقه فقیه و جهان اسلام ادا کردند.
مام جمعه قصرشیرین بیان کرد: مدافعان حرم با خلوص نیت و چشم پوشی از تمام دلبستگی های دنیوی برای پاسداری و حفاظت از حریم ولایت از جان شیرین خود گذشتند و برای نظام اسلامی افتخار آفریدند.
حجت الاسلام ملکی با اشاره به حضور با صلابت مردم در عرصه های مختلف انقلاب، اضافه کرد که ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی با اطاعت و پیروی از ولایت فقیه در برابر بدخواهان نظام اسلامی ایران ایستاده اند و در صورت کوچکترین تعرض دشمنان، درس بزرگی به آنها خواهند دادند و ضربه مهلکی بر پیکره پوشالی آنان وارد خواهند کرد.
خطیب جمعه قصرشیرین در بخش دیگری از خطبه های خود با انتقاد از تعرفه بالای آب و برق مردم قصرشیرین گفت: این موضوع بارها به اطلاع معاون رییس جمهوری، ویز نیرو، استاندار و معاون استاندار کرمانشاه رسیده است اما تاکنون نسبت به اصلاح تعرفه آب و برق اقدامی صورت نگرفته است.
حجت الاسلام ملکی ادامه داد: مردم قصرشیرین همواره پاسدار حریم ولایت بوده و هستند و اصلاح تعرفه آب و برق، مطالبه جدی و به حق مردم این شهرستان مرزی است.
وی افزود: هرگونه سستی و کوتاهی در اصلاح تعرفه آب و برق مردم قصرشیرین خیانت به خود پاک شهدا و ولایت فقیه است و مسوولان باید نسبت به تحقق این مهم اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی همچنین از برگزاری دعای عرفه در روز یکشنبه هفته آینده در نقطه صفر مرزی خسروی، نزدیکترین نقطه کشورمان به کربلای معلی خبر داد و خواستار شرکت گسترده مردم در این آیین معنوی شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار