مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد اتوبوس و پیکان در جاده میانه-قره چمن، از سرنشینان پیکان، مادر و دختر جان باختند، پدر و پسر راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: ۲۸۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 03 September 2016
به گزارش تابناک تبریز، حبیب حسینقلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: با گزارش برخورد اتوبوس و پیکان در کیلومتر 30 جاده میانه-قره چمن، به اپراتوری فوریت‌های پزشکی میانه، سه پایگاه اورژانس 115 کوهسالار، میانه و قافلانکوه و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال احمر، به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: تکنسین‌های اعزامی مرگ دختر هشت ساله و بانوی باردار 35 ساله را تائید و دو مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان میانه انتقال دادند.

حسینقلی‌زاده گفت: کمربند ایمنی عامل اصلی نگهدارنده در حوادث ترافیکی از برخورد و صدمه نقاط حیاتی بدن، یعنی سر و سینه جلوگیری کرده و شدت صدمات را کاهش می‌دهد. بستن کمربند ایمنی در اتوبوس های مسافربری نیز لازم و ضروری است.

به گفته سرهنگ جواد ناموران، رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی تجاوز به چپ راننده سواری پیکان به علت خستگی و خواب آلودگی علت تامه این سانحه رانندگی گزارش داده شده است./ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار