قائم مقام دانشگاه شیراز در جمع شماری از دانشجویان و جوانان موسوم به اصلاح طلب استان فارس افزود: رعایت قانون در آیین استقبال از رییس جمهوری سرلوحه دانشگاهیان خواهد بود.
کد خبر: ۲۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 28 April 2015
سیدعلی اکبر صفوی شامگاه دوشنبه در جمع شماری از دانشجویان و جوانان موسوم به اصلاح طلب استان فارس افزود: رعایت قانون در آیین استقبال از رییس جمهوری سرلوحه دانشگاهیان خواهد بود.

سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری سال 92 گفت: دولت یازدهم دولت تدبیر و امید است و اصل تدبیر، درایت و عقلانیت در جامعه دانشگاهی و امید بزرگترین سرمایه جوانان است و رییس جمهوری نیز کرامت خاصی برای این اقشار قائل است.

صفوی گفت: رییس جمهوری با وجود همه مشکلات به ارث رسیده از گذشته با صلابت در حال رهنمون کردن امور اجرایی کشور به سوی صلاح و موفقیت است و در شرایط کنونی بین المللی انتظار است که همه از دولت حمایت کنند تا تلاش ها در حوزه سیاست خارجی در ماه های آتی به ثمر بنشیند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز که مسوولیت ستاد استقبال دانشگاهیان فارس از رییس جمهوری را برعهده دارد نیز در سخنانی اظهار کرد: فارس و فارسیان با استقبال خوب از دکتر حسن روحانی باری دیگر میهمان نوازی خود را به منصه ظهور می رسانند و حادثه تلخ اسفندماه 92 حمله عده ای به علی مطهری نماینده مجلس را از خاطره ها پاک می کنند.

حمزه سارویی افزود: دانشگاهیان فارس با استقبال گسترده از رییس جمهوری در مسیر تقویت وحدت و همدلی در کشور گام بر می دارند.

سید ابراهیم امینی عضو هیات علمی دانشگاه شیراز و نماینده مردم ممسنی در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دانشگاهیان فارس ضمن استقبال از رییس جمهوری به طرح مطالبات خود از منتخب خود درحوزه سیاست داخلی می پردازند.

بهرام جوکار دیگر عضو هیات علمی دانشگاه شیراز نیز در سخنانی دانشجویان و دانشگاهیان را قشری آرمانخواه خواند و با تاکید بر استقبال پرشور از رییس جمهوری اظهار کرد: دانشگاهیان همواره دغدغه آینده کشور را دارند و عهد خود با آقای دکتر روحانی از یاد نمی برند و برضرورت تحقق شعارهای رییس جمهوری تاکید دارند.

این استاد دانشگاه شیراز گفت: جامعه دانشگاهی می داند از رییس جمهوری چه می خواهد و البته شرایط را می داند که دکتر روحانی دولت را در زمینی لغزنده تحویل گرفته است و عده ای با نادیده گرفتن این شرایط، مدام ایراد می گیرند و طلبکار هستند.

این نشست در حیاط ساختمان ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در مجاورت میدان دانشجو شیراز برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار