مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: بهره گیری از مشارکت آحاد مردم و جوانان در برنامه های مختلف رویکرد جدی دولت است.
کد خبر: ۲۸۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 02 September 2016
به گزارش تابناک یزد،مجید جوادیان زاده در نشست جوانان و مسئولان سازمان های مردم نهاد استان افزود: برای توسعه همه جانبه و پایدار کشور باید از ظرفیت های ارزشمند سازمان های مردم نهاد استفاده شود.
وی سیاست عمومی دولت تدبیر و امید را بهره گیری از مشارکت مردمی برای انجام کارهای مختلف بر حسب نیاز عنوان کرد و اظهار داشت: با بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردم نهاد می توان زمینه مشارکت جمعیت زیادی را در عرصه های بسیار مهم فراهم کرد.
این مسئول افزود: طبق مرکز آمار کشور هر ایرانی روزانه دو دقیقه کار داوطلبی انجام می دهد در صورتی که در کشورهای توسعه یافته این عدد بین دو تا سه ساعت در روز می باشد و این نشان می دهد توسعه اجتماعی در سطوح مختلف با مشارکت مردم با سرعت بیشتری انجام می شود.
جوادیان زاده گفت: هر وقت گفتمان غالب گفتمان مشارکت اجتماعی بوده ، شاخص های توسعه رشد داشته و براین اساس باید زمینه حضور و مشارکت مردم در زمینه های مختلف فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد به خوبی کارهای بزرگ با مشارکت حداکثری مردم به خصوص جوانان انجام دادند و وظیفه خود می دانیم تا در راستای توانمند سازی تشکل های مردم نهاد تلاش کنیم.
در این نشست جوانان و اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان استان یزد به بیان نظرات ، پیشنهادات ، مسائل و مشکلات خود پرداختند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار