رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هدف تمام اعضای شورای شهر مشهد تحقق منویات مقام معظم رهبری و خدمت‌رسانی به مردم است.
کد خبر: ۲۸۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 31 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، محسن انتظاری‌هروی در آخرین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در سال سوم و بعد از انتخاب اعضای جدید هیأت رئیسه شورا اظهار کرد: امیدواریم اعضای جدید هیأت رئیسه و همچنین رئیس جدید شورای اسلامی شهر مشهد نیز در فعالیت خود موفق باشند.

وی افزود: هدف تمام اعضای شورای شهر مشهد تحقق منویات مقام معظم رهبری و خدمت‌رسانی به مردم است.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: از هیأت رئیسه و اعضا و تمام کارکنان که بیش از دو برابر وقت خود را برای تحقق اهداف شورای چهارم به‌صورت جهادگرانه گذاشته‌اند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: دستاوردهای بزرگی در طول این مدت به‌دست‌آمده است و همچنین خاطرات تلخ و شیرینی نیز رقم خورده است که این امری معمول در نظام شورایی می‌باشد.

انتظاری‌هروی ادامه داد: امید است کمی‌ها و کاستی‌های یکدیگر را بخشیده و در جهت پایه‌گذاری توسعه و تعالی شهرمان در راستای فعالیت‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته این شورا و ادوار گذشته شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گام برداریم.

وی بابیان اینکه در طول این سه سالی که از فعالیت شورای چهارم می‌گذرد سندهای مهم توسعه هماهنگ شهری تصویب‌شده است، خاطرنشان کرد: سند برنامه میان‌مدت، سند فرهنگی و اجتماعی شهر، تحقق طرح جامع، سند حاشیه شهر و سند زیست‌محیطی ازجمله اسناد مصوب شده است.

وی گفت: ان‌شاءالله در عمر باقیمانده از شورای چهارم، اعضاء در جهت تحقق اهداف و سیاست‌ها و ارتقای جایگاه شورا به‌عنوان پارلمان محلی و پیگیری مصوبات و اولویت دادن به فرهنگ توجه ویژه به جایگاه پژوهش گام‌های بزرگی برداریم.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: فرمانداری نیز در طول این مدت خیلی ما را یاری کرد و از حدود 270 مصوبه ارسالی تنها 3 مورد ابطال و 7 مورد به حل اختلاف ارسال‌شده است.
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار