پیگیری ها نتیجه داد؛
ورامین-با قطعی شدن کمک یک میلیارد تومانی استاندار تهران و تلاش و پیگیری مسئولان شهرستانی، حضور نماینده والیبال ورامین در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور قطعی شد.
کد خبر: ۲۸۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 30 August 2016
حضور یا عدم حضور نماینده والیبال ورامین در فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به عنوان دغدغه جدی و مهم ورزش شهرستان به حساب می آید.

طی ماه های اخیر، علاقه مندان به ورزش در ورامین بویژه جوانان و نوجوانان این منطقه از هر فرصتی برای بیان انتظارات خود مبنی بر ماندن نماینده والیبال ورامین در لیگ برتر استفاده می کردند.

از طرف دیگر پیگیری های مجموعه شهرستان ورامین نیز ادامه پیدا کرد تا اینکه در فاصله یک ماه تا شروع لیگ برتر والیبال، حضور نماینده والیبال ورامین در لیگ قطعی شد و این امر موجی از شور و نشاط ورزشی را به دیار ۱۵ خرداد بازگرداند.

بدون تردید حضور نماینده والیبال ورامین در لیگ برتر، برکات و دستاوردهای فراوانی برای ورزش شهرستان و معرفی ظرفیت های ورزشی منطقه به مردم ایران خواهد داشت.

احسن الله شیرکوند رییس هیئت والیبال ورامین و از بازیکنان مطرح چند سال اخیر تیم متین در این زمینه اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته، تیم داری نماینده ورامین در لیگ برتر والیبال قطعی شده است.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته از سوی مسئولان نظیر نماینده مجلس، فرماندار، شهردار و غیره، زمینه حضور مجدد نماینده ورامین در لیگ برتر فراهم شده است.

شیرکوند ادامه داد: کار جذب بازیکنان نماینده والیبال ورامین آغاز شده و با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد و پس از اتمام این امر، تمرینات با سرعت آغاز خواهد شد.

خبرهای خوشی درباره حضور نماینده والیبال ورامین در لیگ برتر می شنویم



مجید بذرافشان مدیر عامل تیم متین صالحین و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت حضور نماینده والیبال ورامین در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور اظهار داشت: خوشبختانه در ارتباط با تیم متین خبرهای خوبی می شنویم.

وی با اشاره به تحقق وعده استاندار تهران طی روزهای آینده افزود: استاندار تهران برای حل مشکلات تیم متین صالحین، وعده کمک یک میلیارد تومانی را داده بود که پیگیری های متعددی در این زمینه انجام شد.

وعده استاندار تهران طی روزهای آینده محقق می شود

بذرافشان ادامه داد: در آخرین پیگیری های صورت گرفته، مسئولان استانداری وعده دادند که کمک یک میلیارد تومانی استاندار تهران طی روزهای آتی به حساب این تیم واریز شود که قدم موثری برای حل مشکلات و پرداخت بدهی های فصل گذشته نماینده والیبال ورامین خواهد بود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ادامه با اشاره به وضعیت نماینده والیبال دیار ۱۵ خرداد در فصل آینده لیگ برتر والیبال متذکر شد: حضور نماینده والیبال ورامین در لیگ برتر در دستور کار مسئولان و فعالان حوزه ورزش قرار گرفت و زحمات و تلاش های فراوانی از سوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، شهردار و فرماندار شهرستان صورت پذیرفت که باید از همه آنان تشکر و قدردانی کرد.

دو راهکار برای حضور نماینده والیبال ورامین در لیگ برتر وجود دارد

وی افزود: هم اکنون دو راهکار برای فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور که احتمالا از مهرماه آغاز می شود، پیش روی مسئولان شهرستان ورامین قرار دارد.

بذرافشان با اشاره به احتمال تیم داری بخش خصوصی در لیگ برتر والیبال عنوان کرد: یک راه آن است که سرمایه گذار بخش خصوصی به میدان آمده و تیم داری در این زمینه را تقبل کند که در این راستا رایزنی ها و پیگیری های متعددی انجام پذیرفته است.



تیم داری ورامین در فصل آینده لیگ برتر والیبال قطعی است

مدیر عامل باشگاه متین صالحین ورامین بیان داشت: از طرفی با رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته، قرار است کمک هایی از سوی مجموعه استانداری تهران و نهاد ریاست جمهوری به نماینده والیبال ورامین شود که کمک های خوبی بوده و قول هایی در این زمینه داده شده است.

بذرافشان افزود: با توجه به قول ها و مساعدت هایی که طی روزهای اخیر صورت گرفته، تیم داری ورامین در فصل آینده لیگ برتر والیبال قطعی است و باید از همه مسئولان و افرادی که برای تحقق این موضوع تلاش کردند، تشکر و قدردانی کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین، حضور نماینده دیار ۱۵ خرداد در لیگ برتر والیبال را نتیجه همدلی و اتحاد مسئولان دانست و گفت: همواره طی سال های اخیر این موضوع مطرح شده که با اتحاد و همدلی می توان بسیاری از مشکلات را مرتفع ساخت و امروز این همت و اتحاد به خوبی در مسئولان ورامین دیده می شود و بدین ترتیب مشکلات نماینده والیبال ورامین حل شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار