بخشدار بشاریات شهرستان آبیک از افتتاح 18 پروژه عمران روستایی این بخش طی هفته دولت خبر داد و گفت: آسفالت روستاهای نودوز و مامجین تا دهه فجر صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۲۸۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 29 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سیروس رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: طی هفته دولت 18 پروژه بخش بشاریات شهرستان آبیک با حضور مسؤولان شهرستان آبیک افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در هفته دولت، جدول‌گذاری روستاهای شهرآباد با یک میلیارد ریال با یک هزار و 500 متر حجم عملیاتی، نودوز با 800 میلیون ریال اعتبار و یک هزار و 200 متر حجم عملیاتی، گلزور با 650 میلیون ریال اعتبار و یک هزار متر حجم عملیاتی انجام شده است.

بخشدار بخش بشاریات ادامه داد: جدول‌گذاری مورآباد با 300 میلیون ریال اعتبار و 400 متر حجم عملیاتی انجام شده؛ این در حالی است که جدول‌گذاری روستای یزبر با یک هزار و 500 متر حجم عملیاتی و یک میلیارد ریال اعتبار و جدول‌گذاری باقرآباد ترک با 900 میلیون ریال اعتبار و یک هزار و 400 متر حجم عملیاتی صورت گرفته است.

رجبی اضافه کرد: جدول‌گذاری روستای باقرآبادکرد با یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار با 2 هزار متر حجم عملیات و حسین‌آباد رضی با یک هزار و 500 متر حجم عملیات و یک میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: آسفالت‌ریزی روستاهای حلال‌آباد در 5 هزار متر و 2 میلیارد و 300 میلیون ریال، قره‌قباد با 3 میلیارد ریال و 7 هزار متر حجم عملیاتی، محمودیان با یک میلیارد و 800 میلیون ریال و 6 هزار متر اجرایی شده و زیرسازی روستای قزانچال با 200 میلیون ریال اعتبار و 2 هزار متر حجم عملیاتی صورت گرفته است.

این مسؤول بیان کرد: آسفالت‌ریزی روستای خاکشان با 2 میلیارد ریال و 5 هزار متر حجم عملیاتی و نیز تعریض پل ورودی روستای زاغه در 20 متر حجم عملیاتی با 150 میلیون ریال اعتبار اجرایی شده است.

بخشدار بشاریات با بیان اینکه آسفالت‌ریزی روستای ابراهیم‌آبادبافنده با 2 میلیارد ریال اعتبار و 5 هزار متر صورت گرفته است ادامه داد: اعتبار پروژه‌های عمران روستایی بخش بشاریات شهرستان آبیک از سهمیه قیر رایگان محورهای مواصلاتی تأمین شده و برخی به صورت مشارکتی اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: طی هفته دولت 18 پروژه بخش بشاریات با 25 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با اجرای طرح نهضت آسفالت در بخش بشاریات در حال حاضر آسفالت تمام روستاهای این بخش در حال اجرا است.

بخشدار بشاریات گفت: آسفالت‌ریزی روستای اسلام‌آباد در 5 هزار متر حجم عملیاتی و 2 میلیارد ریال و روستای هزارجلفا در 5 هزار متر حجم عملیاتی و 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اجرا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار