طی مراسمی و در ششمین روز از هفته دولت پروژه‌های عمران روستایی بخش بشاریات شهرستان آبیک افتتاح شد.
کد خبر: ۲۸۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 28 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، طی مراسمی و با حضور علی رحمانی فرماندار آبیک و تنی چند از مسؤولان این شهرستان پروژه‌های عمران روستایی بخش بشاریات آبیک صبح امروز افتتاح شد.

با حضور مسؤولان شهرستان آبیک، پروژه زیرسازی و جدول‌گذاری شهر خاکعلی با 7 میلیارد ریال اعتبار، جدول‌گذاری و اجرای طرح هادی روستاهای یزبر با یک میلیارد ریال اعتبار، نودوز با 2 میلیارد ریال اعتبار، گیل‌زور 8 میلیون ریال اعتبار، رضی‌آباد 900 میلیون ریال اعتبار افتتاح شد.

در ادامه پروژه زیرسازی و آسفالت‌ریزی روستاهای خرم پشته با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، عبدل‌آباد با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و خاکشان با حضور مسؤولان شهرستان آبیک به بهره‌برداری رسید.

زیرسازی و آسفالت‌ریزی روستای محمودیان با یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت‌ریزی روستاهای حاجی‌تپه با 2 میلیارد ریال اعتبار، قره‌قباد با 2 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار، قزانچال با 200 میلیون ریال اعتبار و حلال‌آباد با 2 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار با حضور مسؤولان شهرستان آبیک افتتاح شد.

همچنین پل ورودی روستای زاغه با 150 میلیون ریال اعتبار، آسفالت‌ریزی روستاهای ابراهیم‌آباد بافنده با 2 میلیارد ریال اعتبار، اسلام‌آباد با 2 میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های افتتاحی هفته دولت بخش بشاریات شهرستان آبیک بود.

جدول‌گذاری روستاهای شهرآباد با یک میلیارد ریال اعتبار و مورآباد با 300 میلیون ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های افتتاحی هفته دولت بخش بشاریات شهرستان آبیک بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار