تابناک: بعد از اینکه قطبی با تقدیر مسئولان استان و وزیر ارشاد از این اداره بدرقه شد، شنیده ها حاکی از این است که وی قرار است....
کد خبر: ۲۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 27 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، روز گذشته هتل آسمان اصفهان میزبان جابجایی مدیریتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بود.

با این جابجایی، حجت الاسلام ارزانی معارفه و حجت الاسلام قطبی نیز از این اداره خداحافظی کرد.
شاید یکی از نقاط مثبت اقدامات قطبی در طول مدتی که در اداره ارشاد اصفهان بود، اهمیت بیشتر به موسیقی سنتی و برگزاری کنسرت های ملی و محلی در استان در این زمینه بود.

وی همواره در صحبت هایش، از موسیقی اصیل ایرانی به عنوان یک فرصت یاد می کرد تا یک تهدید که با این وجود مخالفت هایی با این تفکر در اصفهان از سوی عده ای نیز صورت می گرفت اما به هر حال اهالی موسیقی سنتی از این روند رضایت نسبی داشتند.

اکنون حبیب رضا ارزانی نیز به عنوان چهره ای که سال ها در بحث تبلیغات اسلامی به خوبی فعالیت کرده است سکان دار ارشاد اصفهان شده است. وی از جمله روحانیون خوش فکر اصفهانی است که نگاهش به مقوله های مختلف فرهنگی نگرش صفر و صدی نیست و همواره سعی داشته با مشی معتدل به موضوعات متفاوت فرهنگی نظر داشته باشد.

بعد از اینکه قطبی با تقدیر مسئولان استان و وزیر ارشاد از این اداره بدرقه شد، شنیده ها حاکی از این است که وی قرار است به جای به قول خود" دوست قدیمی" اش یعنی ارزانی به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در استان اصفهان برود و ریاست این دفتر را به جای جایگزین خود در اداره ارشاد برعهده بگیرد.

قطبی روز گذشته با اشاره به رفتن خود از اداره ارشاد اصفهان گفت: من ۲۵ بهمن ماه برای سمتی دیگر (رئیس میز تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی کشور) حکم داشتم و اکنون نیز یک سال و نیم بیش تر از زمان تعیین شده افتخار خدمت در ارشاد را داشتم و همواره آرزوی من این بود که بر سر کار علمی خود برگردم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار