تابناک: کنسرت رضا یزدانی را می‌توان یکی از طولانی‌ترین کنسرت‌های برگزار شده در کشور دانست چرا که وی در هر سانس از این کنسرت بیش از ۱۲ آهنگ را برای مخاطبان اجرا کرد.
کد خبر: ۲۸۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 20 August 2016

به گزارش تابناک اصفهان، شامگاه گذشته رضا یزدانی برای چندمین بار و این بار به دعوت شرکت ترنم با «موسسه فرهنگی هنری نوای مهر» برای اجرای کنسرت در تالار رودکی به روی سن رفت.

استقبال خوب شهروندان اصفهانی از این برنامه زمینه ساز دلگرمی هنرمندان فعال در گروه رضا یزدانی بود چرا که آنها در حین برگزاری این برنامه بارها نسبت به حضور در جمع مردم هنر دوست اصفهان ابراز خوشحالی کرده و جای جای اصفهان را به گونه‌ای یادآور دوره‌ای تاریخی کشور دانستند.

کنسرت رضا یزدانی را می‌توان یکی از طولانی‌ترین کنسرت‌های برگزار شده در کشور دانست چرا که وی در هر سانس از این کنسرت بیش از ۱۲ آهنگ را برای مخاطبان اجرا کرد.

اما همراهی و همخوانی مردم اصفهان با رضا یزدانی در نوع خود بی نظیر بود و شور و نشاط موجود در سالن رودکی را چندین برابر می‌کرد.

«سیگار پشت سیگار» نخستین قطعه‌ای بود که با صدای رضا یزدانی در سالن رودکی اصفهان اجرا شد و در ادامه «هنوز دلم واسه یکی تنگ میشه» نیز به هیجان این برنامه اضافه کرد. اما اجرای آهنگ «طهران تهران» سر و صدا در سالن را به اوج رساند و در ادامه اجرای آهنگ «هذیون» این شور و هیجان را اوج رساند.

اما در ادامه این برنامه رضا یزدانی از عشق و علاقه‌اش به کشور ایران،‌شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین ورزشکاران سخن به میان آورد و گفت: من در این زمینه‌ها نیز کارهایی را خوانده ام که اغلب به خاطر عشق و علاقه و مواردی هم سفارشی بوده است.

«کوچه ملی»، «این روزا»، «کاشف»، «برزخ»، و «رادیو» نیز از دیگر قطعات  اجرا شده توسط رضا یزدانی در کنسرت شب گذشته‌اش در اصفهان بود.

رضا یزدانی « عشق آسان نمود اول» حضرت حافظ را نیز به صورت نشسته و با آرامش خاصی به تماشاگران حاضر در سالن تقدیم کرد.

اما به رسم همه کنسرت‌های رضا یزدانی آهنگ «خلیج فارس» به عنوان حسن ختام این کنسرت انتخاب شده بود که اصفهانی‌ها به صورت ایستاده این آهنگ را با این هنرمند همخوانی کردند.

گفتنی است که در حاشییه کنسرت رضا یزدانی در سالن رودکی اصفهان سه آلبوم تصویری و ۹ آلبوم صوتی این هنرمند نیز به فروش می‌رسید.

میلاد عدل (گیتارالکتریک)، مازیار احمدپور( گیتار الکتریک)، آرش زمانیان (گیتارباس)، محمد خرمی‌نژاد (درامز)، شهروز بردوده (پیانو و کیبورد)، ایمان جعفری(ساکسیفون) علیرضا یحیوی (صدابردار) و سینا سینایی (نورپرداز) در این کنسرت رضا یزدانی را همراهی می‌کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار