منصور طالب پور بعنوان فرماندار جدید شهرستان شبستر منصوب شد
با حکم استاندار آذربایجان شرقی منصور طالب پور به عنوان فرماندار جدید شهرستان شبستر منصوب شد.
کد خبر: ۲۸۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 18 August 2016
به گزارش تابناک تبریز، در این مراسم که با حضور امام جمعه شهرستان شبستر ، دکتر شبستری معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ، استاد رحیمی مدیر کل سیاسی استانداری و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان شبستر برگزار گردید آقای منصور طالب پور بعنوان فرماندار جدید شهرستان شبستر منصوب و از زحمات و تلاش های آقای سید سعید کاشانی تجلیل بعمل آمد.

همچنین در این مراسم آقای حیدر ملکی علیشاه کارشناس بازرسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری نیز بعنوان معاون جدید فرماندار معرفی و از تلاش ها و زحمات آقای حمید رضا سلمانیان تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است آقای منصور طالب پور متولد ۱۳۵۳ در عجبشیر و دارای مدرک لیسانس جغرافیا گرایش برنامه ریزی شهری از دانشگاه تبریز و  فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان است.

وی در کارنامه کاری ۱۹ ساله خود کارشناس مسئول سیاسی ، اجتماعی و انتخابات فرمانداری شهرستان هریس،بخشدار خاروانا تابع شهرستان ورزقان و کارشناس هماهنگی عمرانی استانداری آذربایجان شرقی را داشته و سکانداری شهرداری عجب شیر از سال ۸۶ تا ۹۲ را درکارنامه خود داشته و بعد از آن رئیس گروه امور شهری استانداری آذربایجان شرقی را بر عهده داشته است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار