طاهری:
سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید: با کمک هواداران در تلاش است تا این باشگاه از سوی فیفا با کسر امتیاز مواجه نشود.
کد خبر: ۲۷۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 15 August 2016
علی‌اکبر طاهری ، درباره بدهی 6 میلیاردی باشگاه پرسپولیس به مانوئل ژوزه اظهار کرد: این بدهی مربوط به گذشته است که به خاطر شکایت این مربی از فیفا برای ما حکم آمده که مبلغ یک میلیون و 300 هزار یورو پرداخت کنیم. شاید اگر در دعاوی گذشته دفاع بهتری صورت می‌گرفت محکوم به پرداخت این مبلغ نمی‌شدیم.

وی اضافه کرد: ما اینجا نشسته‌ایم تا از حقوق باشگاه پرسپولیس دفاع کنیم. مطمئناً باز هم پیگیر این مساله هستیم تا این مبلغ کمتر شود. سعی می‌کنیم که با پیگیری‌ای که انجام می‌دهیم این مبلغ را کمتر کنیم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا اطمینان می‌دهید که پرسپولیس با کسر امتیاز مواجه نشود، گفت: با کمک هواداران تلاش می‌کنیم که با کسر امتیاز مواجه نشویم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
بجای خرید سه بازیکن بی خاصیت وناکارآمد خارجی واخراج رضاییان پول این سه بازیکن را به وی میدادیدوقتی تدبیر نیست دلسوزی وجودندارد ولجاجت برانکو حرف اول رامیزند بایدهزینه های زیادترازاین راهم متحمل شوید همین بازیکنان بی کیفیت که پس ازگذشت سه بازی ده دقیقه به میدان نرفته اند درآخرفصل ازپرسپولیس شکایت خواهندکرد وخواهان خسارت خواهندشد هم سرمایه پرسپولیس رضاییان راازدست دادید وهم بابابت بازیکنان ناکارآمد خسارت هم بپردازید هنر مدیریت کیلیویی طاهری سرپ=رست پرسپولیس همین است
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
آهاي سرداركجايي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار