مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته دولت امسال 17 طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۲۷۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳ 14 August 2016

ابراهیم جنگی زهی گفت این طرح های شامل تسهیلات زایمانی در پلان، نوبندیان و دمپگ، اورژانس بین راهی رمین، نوبندیان، کمبل سلیمان و درگس، شهری یک و دو، مرکز جامع سلامت شهری 3، ساختمان شبکه و مرکز بهداشت شهرستان، مرکز آموزش بهورزی و شش پایگاه سلامت است که در سطح شهرستان چابهار کلنگ زنی خواهد شد.
وی افزود: علاوه بر طرح ها یاد شده هم اینک با همت دولت تدبیروامید درحوزه سلامت شهرستان چابهار چندین طرح بهداشتی وعمرانی با 22 هزار و 710 مترمربع زیربنا و با مجموع اعتبار 485 میلیارد ریال در حال اجراست.
وی گفت: از مجموع طرح های در حال اجرا هشت هزار و 995 مترمربع زیربنا با 190 میلیارد ریال سهم بیمارستان امام علی (ع) است.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان چابهار ادامه داد: سهم بهداشت و فوریت های پزشکی از طرح های در دست اجرا 295 میلیارد ریال با زیربنای 12 هزار و715 مترمربع است.
جنگی زهی از پیگیری های دلسوزانه فرماندار چابهار، نگاه ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و همت و تلاش شورای اسلامی شهر و نماینده مجلس برای به ثمر نشستن طرح های بهداشتی قدردانی کرد.
وی اظهار امیدواری کرد با آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 540 تختخوابی چابهار بسیاری از مشکلات بهداشتی درمانی این شهرستان مرتفع و شاخص های سلامت ارتقا یابد.
به گزارش ایرنا شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستانهای نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.
بندر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و 549 آبادی دارای سکنه تشکیل شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار