کد خبر: ۲۷۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 09 August 2016


مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: براساس تدابیر اندیشیده شده طرح شناسایی سکونتگاه‌های در معرض خطر در استان و به ویژه در روستای سیجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ مهدی مهرور ظهر امروز در جلسه ویژه اعضای شورای مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به وقوع سیل سیجان در سال گذشته اظهار داشت: در این راستا سکونتگاه‌های در معرض خطر در این محدوده شناسایی شده و اقدامات لازم به منظور جابه‌جایی این منازل صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: سال گذشته وقوع سیل در این منطقه سبب شد که تعدادی از شهروندان جان خود را از دست بدهند.

این مسؤول با بیان اینکه جابه‌جایی این سکونت‌گاه‌ها با دستورالعمل وزارت کشور اجرایی می‌شود و هم اکنون نیز بنیاد مسکن اقدامات لازم را در خصوص شناسایی سکونت‌گاه‌هایی که در مسیر رودخانه هستند را آغاز کرده است.

مهرور بیان داشت: باید تمام تلاش خود را برای کاهش خسارات در مواقع بحران انجام دهیم و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های دقیقی را داشته باشیم.

مدیرکل بحران استانداری البرز تأکید کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که تاکنون انجام شده است اجرای طر‌ح‌های عمرانی در روستای سیجان است که شامل دیوارکشی جانبی رودخانه چالوس است.

مهرور با بیان اینکه 22 حادثه طبیعی استان البرز را تهدید می‌کند افزود: با توجه به این مهم لازم است تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی به منظور کاهش خسارات انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار