مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه، نرخ جدید کرایه سرویس مدارس این شهر در سال تحصیلی 96-95 را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۷۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 09 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛سجاد سلیمانی گفت: نرخ اعلام شده برای خودروهای سواری، تاکسی، خطی و آژانس به ازای هر نفر بصورت ماهیانه از یک تا پنج کیلومتر 600 هزار ریال، از پنج تا هشت کیلومتر 750 هزار ریال و از هشت تا 15 کیلومتر 850 هزار ریال است.
به گفته وی، نرخ ماهیانه سرویس مدارس برای خودروهای ون به ازای هر نفر، از یک تا پنج کیلومتر 500 هزار ریال، از پنج تا هشت کیلومتر 600 هزار ریال و از هشت تا 15کیلومتر 650 هزار ریال و برای خودرو مینی بوس به ازای هر نفر از یک تا پنج کیلومتر 350 هزار ریال، از پنج تا هشت کیلومتر 400 هزار ریال و از هشت تا 15 کیلومتر 450 هزار ریال می باشد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه ادامه داد: رانندگان تحت پوشش سرویس مدارس علاوه بر داشتن برچسب سرویس مدارس باید شرایطی چون عدم سوءپیشینه و اعتیاد، داشتن معاینه فنی خودرو و بیمه نامه شخص، نرخ مصوب را نیز رعایت کنند.
سلیمانی گفت: در حقیقت با لحاظ کردن چنین مواردی سازمان تاکسیرانی سعی در ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزی در راستای ایجاد امنیت و آرامش خاطر هرچه بیشتر برای والدین دانش آموزان را دارد.
وی در ادامه از اجرای جدی طرح برخورد با خودروهای بدون برچسب سرویس مدارس خبر داد و گفت: سازمان تاکسیرانی مصمم است به منظور تأمین امنیت جانی دانش آموزان با همکاری پلیس راهور و مراجع ذیصلاح نسبت به کنترل و نظارت بر نحوه خدمات رسانی و برخورد با متخلفان اقدام کند.
سلیمانی با اشاره به نظارت ویژه بر فعالیت خودروهای سرویس مدارس و برخورد سازمان با خودروهای فاقد مجوز و بدون برچسب سرویس مدارس، افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید و اهمیت جا به جایی دانش آموزان، فقط تاکسی و خودروهایی می توانند در امر جابجایی دانش آموزان فعالیت داشته باشند که دارای مجوز برچسب سرویس مدارس از سوی سازمان تاکسیرانی باشند.
مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه همچنین با بیان اینکه امسال نرخ نامه سرویس مدارس را برای آگاهی والدین در داخل مدارس نصب خواهد شد از شهروندان خواست، برای سفرهای درون شهری و سرویس های مدارس تنها از تاکسی استفاده کنند.شهر یک میلیون نفری کرمانشاه دارای 9 هزار و 800 دستگاه تاکسی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار