مهندس عباس بیرامی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت:کارگاه آموزشی مدیران و کارشناسان IT تمامی دستگاه های اجرایی استان به همت اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 08 August 2016

مهندس عباس بیرامی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت:کارگاه آموزشی مدیران و کارشناسان IT تمامی دستگاه های اجرایی استان به همت اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان ایلام برگزار شد.
مدیرعامل ICTاستان ایلام ادامه داد: کارگاه آموزشی ارتقا امنیت متولیان فاوای استان(فن آوری ارتباطات و امنیت اطلاعات ) با همکاری مرکز ماهر (مدیریت و امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای وزارت) و مرکز آپای دانشگاه فردوسی مشهد امروز دوشنبه در هتل زاگرس ایلام برگزار شد.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان این دوره ی آموزشی در چهار کارگروه تخصصی تهدیدات امنیتی وونفوذپذیری-پیکربندی امن شبکه-معماری وطراحی امن شبکه-جرم یابی وپاسخگویی به حوادث آموزش های لازم را دیده اند.
بیرامی اضافه کرد: هدف از این دوره ارتقای امنیت رایانه ای سیستمهای ITادارات در برابر تهدیدات رایانه ای از قبیل هک شدن سرویس،ویروسها و بدافزارهای اینترنتی می باشد.
عباس بیرامی به راه اندازی مرکز آپا در دانشگاه  ایلام اشاره کرد و گفت: مرکز آپای (آمادگی و پشتیبانی امداد رایانه ای) استان  در دانشگاه ایلام هفته دولت افتتاح خواهد شد.
وی در مورد تعداد شرکت کنندگان در این دوره و کیفیت برگزاری کارگاه ها گفت: نزدیک به 140 نفر از مدیران و کارشناسان ITادارات و نهادهای اجرایی در این دوره شرکت کرده و برای آنها گواهی نامه معتبر صادر خواهد شد.
وی ادامه داد: این دوره با حضور اساتید مجرب و کارکشته برگزار شده و سطح آموزش های ارائه شده کاربردی و مورد نیاز مدیران و کارشناسان ITمی باشد.
اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان ایلام نماینده حاکمیتی وزارت ارتباطات بوده و وظیفه ی نظارت بر عملکرد واحدهای زیرمجموعه وزارت از قبیل پست و پست بانک و زیرساخت و مخابرات و کلیه ی شرکتهای خصوصی که خدمات اینترنتی ارائه می دهند را بر عهده دارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار