فرمانده انتظامی تویسرکان از دستگیری دو سارق دکل‌های مخابراتی در تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 25 April 2015

فرمانده انتظامی تویسرکان از دستگیری دو سارق دکل‌های مخابراتی در تویسرکان خبر داد.

به گزارش فارس؛ قاسم قربانی از دستگیری دو سارق دکل‌های مخابراتی در تویسرکان خبر داد و اظهار داشت: به دنبال چندفقره سرقت دکل مخابراتی، ترانس و کابل برق در حوزه استحفاظی تویسرکان، طرح دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تدبیر و برنامه‌ریزی در خصوص موضوع، گشت‌های هدفمند محسوس و نامحسوس و پلیس‌های تخصصی فعال و منابع، مخبرین و اقدامات اطلاعاتی نیز به‌ کار گرفته شد.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان افزود: مأموران پاسگاه نیروی انتظامی ولاشجرد حین گشت‌زنی در روستای کنجوران به یک دستگاه پراید سفیدرنگ با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: مأموران پس از بازرسی از خودرو ابرازآلاتی از قبیل سیم‌چین، دستکش برزنتی، تعدادی آچار که همگی از وسایل و آلات بریدن سیم و کابل بودند را کشف کردند.

قربانی با بیان اینکه متهمان به همراه خودروی مذکور به پاسگاه انتظامی انتقال داده شدند، گفت: متهمان در تحقیقات اولیه منکر هرگونه جرم و سرقت شدند، که در نهایت پرونده حسب دستور قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: به دنبال بازجویی‌های تخصصی ماموران پلیس آگاهی، یکی از متهمان به سه فقره سرقت از دکل‌های مخابراتی در گردنه‌های باقرآباد و خیرآباد در دو مرحله اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی تویسرکان همچنین سرقت یک فقره ترانس برق از روستای گاو‌کران و یک فقره کابل برق از روستای لامیان را از اعترافات این متهم اعلام کرد.

وی گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و طبق دستور قضایی با صدور قرار بازداشت موقت به زندان رفتند.

وی در پایان از دستگیری زورگیر و شیاد معروف در تویسرکان خبر داد و گفت: فردی با هویت مشخص که اقدام به زورگیری و شرارت می‌کرد در یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس دستگیر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار