خداحافظی به فرایبورک رسید؛
تابناک: این تغییر امروز با حکم وزیر راه و شهرسازی برای حجت الله غلامی مسجل شد و محمودزاده بعد از بیش از چهار سال مدیریت در این اداره باید از این پست خداحافظی کند.
کد خبر: ۲۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 25 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، استاندار اصفهان که قبل از سال جدید و در اسفندماه 93 خبر از جابجایی در چندین اداره و سازمان در استان اصفهان در بخش مدیریتی داده بود که امروز بعد از رفتن مدیرکل ارشاد، نوبت به مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان رسید.

این تغییر امروز با حکم وزیر راه و شهرسازی برای حجت الله غلامی مسجل شد و محمودزاده بعد از بیش از چهار سال مدیریت در این اداره که البته در ابتدا اداره مسکن و شهرسازی بود، و بعد از ادغام به اداره کل راه و شهرسازی تبدیل شد، از این پست باید خداحافظی کند.

حجت الله غلامی بین سال های 71 تا 76 معاون عمرانی شهرداری اصفهان بود و در این سال ها نیز مشاور در امور تامین مسکن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

عباس آخوندي در حكمی که برای غلامی صادر کرده ، بیان داشته است: «در انجام اين ماموريت ضروري است، قوانين، سياست‌ها، آيين نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي ابلاغي از سوي دولت، وزير و معاونان محترم، به دقت اجرا شود. به خصوص در نگهداري راه‌ها و ايمن سازي محورهاي مواصلاتي استان مراقبت ويژه به عمل آوريد، همچنين هماهنگي با مقامات محلي و در راس آنان استاندار محترم، ارتباط منظم با شهرداران شهرهاي تابعه آن استان ابلاغ مي‌شود.»

وزير راه و شهرسازي تاكيد كرده است: افزون بر اين جنابعالي مسئوليت هماهنگي تمام واحدهاي تابعه وزارتخانه را در آن استان برعهده خواهيد داشت.

وي در پايان بيان داشت: توفيق روز افزون جنابعالي را در خدمت به شهروندان عزيز و تلاش در جهت سرافرازي جمهوري اسلامي ايران را از خداوند متعال مسالت دارم.

استاندار در همان جلسه آخر سال گذشته خود گفته بود، درصدد تغییر حدود 5 تن از مدیران استان اصفهان هستیم که حالا با تغییر دو مدیرکل استانی، باید منتظر تغییرات دیگر مدیران در لیست تغییر باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار